Jeg er en dust xD

Status
Stengt for ytterligere svar.

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, nå har det seg slik at jeg fikk en ny bruker og byttet om fra å bruke den ene til den nye, og nå har det seg sånn at jeg er utestengt for å ha to kontoer :S

men jeg vet ikke helt hvordan det har seg? blir ikke en konto slettet etter å ha vært inaktiv etter en viss periode? jeg trodde kanskje denne var slettet av seg selv nå.. lol:)

Men kan jeg be om anke eller hva det heter? Jeg er jo så idiot at jeg ikke skjønte dette her :S
 

teletubi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, nå har det seg slik at jeg fikk en ny bruker og byttet om fra å bruke den ene til den nye, og nå har det seg sånn at jeg er utestengt for å ha to kontoer :S

men jeg vet ikke helt hvordan det har seg? blir ikke en konto slettet etter å ha vært inaktiv etter en viss periode? jeg trodde kanskje denne var slettet av seg selv nå.. lol:)

Men kan jeg be om anke eller hva det heter? Jeg er jo så idiot at jeg ikke skjønte dette her :S

Dust er du ikke, bare litt usmart :p
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ja høres bedre ut når man sier dust xD

Huff, hva har jeg rotet til nåå da :S sendte inn en anke jeg, da jeg missforsto rett og slett :S
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ok, håper det vil hjelpe :S

Ja jeg er en idiot og en dust! :) lol!

Men var jo ikke meningen å spille sånn multiting da:S jeg trodde det slettet seg selv jeg :S
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke åpne klagetråder i forumet!

Grunnen til at du er utestengt: Brudd på §1) En Konto per spiller. Hver spiller kan bare ha en konto per spilleverden (utenom kontovakt). Kontoer: KingWolf;babebin

Straff: Ca 38 byer vil bli fjernet fra kontoen.


JEG KLAGER IKKE! bare får ordne på hodet mitt :O

og foresten, 38 byer er dobbelt så mye som jeg har i v3 jooo :O
 

DeletedUser

Guest
Det burde komme opp en mulighet for å anke når du prøver å logge deg inn på en bannet profil.

Men dette skal ikke tas opp på forumet. Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp