Jeg vil ha lekekamerater

Reaksjonspoeng
3
Siden det er eksamen om et par dager, og det er latterlig fint vær ute, tenkte jeg at jeg skulle lage meg en konto og se hva innesitterne og sengevæterne på tribalwars.no driver med for ti'a.

Skuffende greier.

Men jeg er håpefull!

Etter å ha kosefarmet, småspeidet, loket litt rundt og bygd litt her og der i snart to uker, fant jeg ut at, "Hei, dette er akkurat like meningsløst, tullete, morro og avhengighetsskapende som jeg husket. Kanskje jeg faktisk skal dedikere litt tid til dette." Man får jo som kjent ikke mer morro enn man skaper selv.

Men, noe alle forumplagerne her inne helt sikkert er klar over, så blir ikke tw gøy før du har noen å spille med/for/mot. Og der har jeg et lite problem. Jeg har latterlig få mennesker rundt meg, og de få som er der svarer aldri på pm eller forsiktige og spørrende øksepokes.

Derfor vil jeg med denne tråden oppfordre alle som ikke vet hvor de skal starte om å starte i sør-øst, alle som blir rimma inkludert. Jeg vil invitere alle (om det er noen av dem på forumet) av de som hører til i sør-øst om å stikke innom (sendebud av alle slag godtas), og så vil jeg smiskende be hele verden om gradvis å adle seg i min generelle retning. Jeg er for lat til å prøve .net eller .se eller noe slikt snusk, så jeg håper vi, om alle samarbeider, kan få meg til å ha det gøy her på v18.

Til slutt vil jeg oppfordre ODA og Nice til å ikke avgjøre alt med en gang, for jeg har bare 1200 poeng og kan dessverre ikke være med på morroa - enda. (Lover ass, hvem var den idioten som fant ut at det skal ta rundt 20 timer å lage smie lvl 20, ollø jeg banker han)

Håper alle har en fin fredagskveld videre.
 
Topp