Jubelanten RNG

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tenkte Jeg skulle gratulere med 10k tapte byer Renegades.

Dette e en milepæl ingen kan ta fra dere, som det idag står har dere 10170 tapte byer.

Vil Gjærne si et par ord om jubelanten mens vi først e i gang.
Dokker e noen hyggelige fiender og krige mot,denne go gjengen med enkle adlinge e super!
Ingen kan ta fra dokker at dokker e noen supre grå by adlere og dokker trives med det.
Forsett med det gode arbeide ka e neste målet? Tape 15k byer eller 20k byer? Synes vi alle kan gratulere dem med milepælen.

Mvh Granny
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Aha...gratulerer så mye :)
Det var jo hyggelig av deg Granny ;)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
At to tapere kommer med dette var ikke et skjokk :D
Må jo få gratulere RNG jeg også da ;)

BuRn har da klart seg relativt godt syns da jeg. Lurer vel egentlig litt på hva du har i hodet når du kaller dem tapere? Slutt og skyt deg selv i foten, ingen er interesert i og lese om det.

RNG stammen har en lang tid på V1. Litt artig er det med "milepælen", som du sikter til, Granny ;-). En liten vekker for RNG er det ihvertfall. Kan dem reise seg etter dette her? hmm hmm
 

DeletedUser

Guest
omg nei , mr.negativ innlegger is back :(

Etter det jeg vet så er den eneste grunnen til at RNG mister byer er pga utestengte folk som nubsa nyter byer av og inaktive spillere som de også nyter byer av.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
omg nei , mr.negativ innlegger is back :(

Etter det jeg vet så er den eneste grunnen til at RNG mister byer er pga utestengte folk som nubsa nyter byer av og inaktive spillere som de også nyter byer av.

Får starte sånn som deg.

"Omg nei, mr.N00b innlegger iz back :mad:"
Både ja og nei. At juksemakere blir straffet med attackable bann er det vel en grunn til? BuRn og IB hadde klart og adlet byer i fluss uten at dem det gjelder hadde vært bannet.

La meg ta et eksempel; HFO gjør det bra mot IB i sør. Skal jeg få lov til og si "ahh, det er spillere som ikke spille lenger" etc? Dem gjør seg fortjent til byene, sånn alle her på V1 gjør. Og komme med sånt shit er bare tull. Aktivitet er en av delene som gjør en spiller god.
 

DeletedUser

Guest
Eh ja? Du er tydligvis ikke så smart ser jeg :D
Eneste IB/BuRn gjør i dette øyeblikk er og ta inaktive eller banna folk , det kan du ikke si noe på engang så plis ikke drit deg ut igjen nå.. ;)
(kjenner de som er utestengt eller inaktive så vis du ikke tror meg spør dem selv..)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Eh ja? Du er tydligvis ikke så smart ser jeg :D
Eneste IB/BuRn gjør i dette øyeblikk er og ta inaktive eller banna folk , det kan du ikke si noe på engang så plis ikke drit deg ut igjen nå.. ;)
(kjenner de som er utestengt eller inaktive så vis du ikke tror meg spør dem selv..)

Jeg driter meg ut? Du er et artig forumtroll, synd at du ikke lykkes helt.

Skal jeg sette det ENDA mer på spissen sånn at du kanskje sperrer opp øynene;

Da BOL adlet av Lamps, var han både bannet, nettet streika OG på tur til antarktis.
Da RNG prøvte og adle Tatiania, tapte hun byer pga hu var til Afrika og dansa huladans, og var bannet på TW.
Da Cybershot ble adlet av HFO folka i sør, var han i fengsel pga spillegalskap. Som dem to forrige, var han bannet.

Håper du skjønner hva jeg mener nå ihvertfall (beklager til HFO og BOL/RNG for måten jeg spisser dem tre personene på. Er bare brukt til og, som tidligere sagt, sette ting veldig på spissen).
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Får starte sånn som deg.


Både ja og nei. At juksemakere blir straffet med attackable bann er det vel en grunn til? BuRn og IB hadde klart og adlet byer i fluss uten at dem det gjelder hadde vært bannet.

La meg ta et eksempel; HFO gjør det bra mot IB i sør. Skal jeg få lov til og si "ahh, det er spillere som ikke spille lenger" etc? Dem gjør seg fortjent til byene, sånn alle her på V1 gjør. Og komme med sånt shit er bare tull. Aktivitet er en av delene som gjør en spiller god.

Det er faktisk forskjell på inaktivitet og bann.
Folk som er inaktive kan alltids sjekke det kan ikkje dei som er banna. Dei får straff nok med at dei kan få masse byer i nærheten bli adla og seile akterut på poeng og troppe fronten
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg driter meg ut? Du er et artig forumtroll, synd at du ikke lykkes helt.

Skal jeg sette det ENDA mer på spissen sånn at du kanskje sperrer opp øynene;

Da BOL adlet av Lamps, var han både bannet, nettet streika OG på tur til antarktis.
Da RNG prøvte og adle Tatiania, tapte hun byer pga hu var til Afrika og dansa huladans, og var bannet på TW.
Da Cybershot ble adlet av HFO folka i sør, var han i fengsel pga spillegalskap. Som dem to forrige, var han bannet.

Håper du skjønner hva jeg mener nå ihvertfall (beklager til HFO og BOL/RNG for måten jeg spisser dem tre personene på. Er bare brukt til og, som tidligere sagt, sette ting veldig på spissen).

Mange som var på ferie då.
FAnt du bare på noe:confused:
 

DeletedUser

Guest
Fant du ikke på noe bedre var orda du lette etter tror jeg :p
 

DeletedUser

Guest
Da Cybershot ble adlet av HFO folka i sør, var han i fengsel pga spillegalskap. Som dem to forrige, var han bannet.

Første gang jeg hører noe om dette. Bedre å ikke komme på noe morsomt som ikke stemmer, slikt vil alltid slå tilbake og straffe din troverdighet. Til og med cyber selv nevnte ikke denne detaljen. :rolleyes:

Det som skjedde var press over lengre tid noe som gjorde at han gikk lei og gikk tom for tropper.

Back to topic: Gratulerer RNG, Synd dette skjer når dere har flere spillere som er banna.

Lykke til videre! Etter motgang kan det bare gå en vei ;)
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Egne kommandoer Ankomst Ankomst om
Angrep på Renegades(610|214)K26 den 15.02. klokken 07:11:56:807 203:22:49 avbryt
Angrep på Renegades(610|214)K26 den 15.02. klokken 07:12:13:564 203:23:06 avbryt
Angrep på Renegades(610|214)K26 den 15.02. klokken 07:12:23:917 203:23:16 avbryt
Angrep på Renegades(610|214)K26 den 15.02. klokken 07:12:33:022 203:23:26 avbryt
Angrep på Renegades(610|214)K26 den 15.02. klokken 07:12:42:873 203:23:35 avbryt
Se på mitt nydlige adels:D
 

DeletedUser

Guest
Første gang jeg hører noe om dette. Bedre å ikke komme på noe morsomt som ikke stemmer, slikt vil alltid slå tilbake og straffe din troverdighet. Til og med cyber selv nevnte ikke denne detaljen. :rolleyes:

Det som skjedde var press over lengre tid noe som gjorde at han gikk lei og gikk tom for tropper.

Back to topic: Gratulerer RNG, Synd dette skjer når dere har flere spillere som er banna.

Lykke til videre! Etter motgang kan det bare gå en vei ;)

Det hele startet med at RNG mener det er feigt at innaktive spillere adles, og at det er "feigt" av IB å adle disse spillerene. Vel, da svarte Hakke med at det er akkurat det samme dere har gjort på andre fronter. Det var i denne sammenhengen han trakk meg inn. For hva som skjedde med meg, kan sammenliknes med det som skjer i RNG nå.

Det som skjedde var press over lengre tid noe som gjorde at han gikk lei og gikk tom for tropper.

Tenk litt på den, men nå med henblikk på fronten til RNG :)

Første gang jeg hører noe om dette. Bedre å ikke komme på noe morsomt som ikke stemmer, slikt vil alltid slå tilbake og straffe din troverdighet. Til og med cyber selv nevnte ikke denne detaljen. :rolleyes:

Spillegalskapsfengselet er et bilde på unskyldningene til RNG.

Håper det gav en forklaring. :)


MVH Cyber
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Windsy - det er ikke meningen at det jeg sa skulle stemme. Les Cyber sitt innlegg, han kommenterte som en virkelig president *thumbs up*
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Første gang jeg hører noe om dette. Bedre å ikke komme på noe morsomt som ikke stemmer, slikt vil alltid slå tilbake og straffe din troverdighet. Til og med cyber selv nevnte ikke denne detaljen. :rolleyes:

Det som skjedde var press over lengre tid noe som gjorde at han gikk lei og gikk tom for tropper.

Back to topic: Gratulerer RNG, Synd dette skjer når dere har flere spillere som er banna.

Lykke til videre! Etter motgang kan det bare gå en vei ;)

Er dette gratulerer. Dette er godt gjort på ein dårleg måte.
Nesten som Maxi når han satt den i tverra frå ein meter:(
 

DeletedUser

Guest
Er dette gratulerer. Dette er godt gjort på ein dårleg måte.
Nesten som Maxi når han satt den i tverra frå ein meter:(

det var ikke ment som en skikkelig kommentar heller. Er jo tross alt ikke noe å feire, så beklager om du misforstod det.

Det jeg mener der er mer ment som Heia RNG!

Cyber:...vel, hva skal jeg si? Du var over lengre tid under konstant nuking. At HFO fikk lønn strevet skulle bare mangle. Jeg mener det bare er rart, at den "lille" detaljen om at du var bannet, kommer opp først nå :confused:
Tviler på at du ikke hadde kommet med en slik kommentar om du hadde tapt på grunn av bann???

dere har slått meg,det er liksom et nederlag som jeg må akseptere

Blir vanskelig å tro på den påstanden om at du var banna dessverre. Jeg hadde egentlig ikke tenkt helt så langt som å sammenligne det med rng. I hvilken grad de adler innaktive spillere eller ikke har jeg dessverre ikke helt oversikt over. Jeg vet hvertfall om noen som har vært som haier til å leite på tw-stats her nede i sør.

Håper jeg ikke starter en diskusjon over hvem som begynte adling av innaktive spillere først da vel å merke.
 

DeletedUser

Guest
Cyber:...vel, hva skal jeg si? Du var over lengre tid under konstant nuking. At HFO fikk lønn strevet skulle bare mangle. Jeg mener det bare er rart, at den "lille" detaljen om at du var bannet, kommer opp først nå

Han har aldri vært bannet, dette er bare tull. Hadde cybershot selv påstått dette så hadde eg begynt å lure, men det gjør han ikke. Cybershot er en redelig fyr sånn som eg kjenner han, så er det noen tvil rundt dette så spør han så får du nok svar!

Vist det er noen tvil ang HFO/cybershot så kan eg gjerne ta heile historien som vi opplevde den.


Når det gjelder RNG så er det ikke noen tvil om at BuRn tar byer av banna folk, men BuRn skal ha for tempoet. Det er bra aktivitet selv om jobben er det samme som grå byer med tropper. HÅPER INDERLIG AT RNG SNUR DETTE, DET VILLE VÆRT VELDIG URETTFERDIG VIST STAMMEN GIKK TIL GRUNNE NÅR VI SER MÅTEN DET HAR SKJEDD PÅ. DA TENKER EG PÅ FOLKA SOM DOLKA OG PÅ "DE" SOM HJALP TIL
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Windsy: Det gav vist ingen mening det jeg sa ...? :eek:

La meg først få det klart at jeg aldri har blitt bannet. Så vil jeg si at det hakke skriver er god propaganda, men du må kunne lese mellom linjene for å forstå den. RNG forsvarer deres store, fatale tap på fronten mot IB ved at vi i IB bare adler folk som har blitt bannet og blitt innaktive. Det hakke da svarer til dette, er en ganske enkelt en hvit løgn om at jeg ble bannet.

Vel, det er vel ganske tydelig at jeg ikke var bannet? Akkurat, det er i denne sammenheng at RNGs uttalelser om hvorfor det går så dårlig kan sammenliknes. RNG har blitt utsatt for hardt trykk over lang tid (på akkurat samme måte som jeg ble), og det er den egentlige grunnen til at RNG står for fall. Annet er bare tullete bortforklaringer.

Man kan argumentere så mye man vil om hvorfor RNG går så dårlig for tiden. Men fakta er at IB og BuRn er på vei til å vinne denne krigen, og at RNG har falt fra hverandre? Hvorfor? Skal vi få se enda en hvit løgn eller en bortforklaring? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp