julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

DeletedUser

Guest
Les en bok :)

Eller tegneserier. Men de blir man så fort ferdige med, så da får du bare brukt en dag. Jeg pleier ihvertfall å snike med vekk med tegneserier/bok om julen så jeg slipper å hjelpe til med ting og tang.

En mesterlig taktikk! Kanskje jeg skal bruke den neste gang....:rolleyes:
Nesh, jeg liker faktisk å hjelpe til i jula, skikkelig juleglede:)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Om jeg ikke tar helt feil så har det vært vanlig å ha en pause rett rundt Juleaften og Nyttårsaften.
Men tror også det har vært et par dager med vanlig spilling i uken mellom disse to fantastiske dagene :D

Og slik som det har vært før så har det vel vært slik at alle angrep som treffer innen den tidsperioden som det er stengt vil returnere hjem tomhendt.

Men skal sjekke opp i dette, og forhåpentligvis så får vi ut et skriv om dette på annonse blokka på hovedsida i god tid før nissen kommer dalende gjennom peisen. ;)
 

DeletedUser

Guest
ja til jule pause. jeg synes tidsperioden du hadde valgt var bra men kunne vart til 26 eller 27 isteden for 25:D
 

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har nå tenkt å noble hardt å brutalt på julaften, er et godt gammelt krigsknep å angripe under høytider og ferier
 

DeletedUser

Guest
julepause! kjekt for de som ikke setter tw høyest i livet :D

stusser dog litt over datoene. fire dager før jul, og bare en dag etter? 1. og 2. juledag er jo også hellige og familie- eller fylledager. 20.-22. er det ikke noe spesielt med.
 

DeletedUser

Guest
julepause! kjekt for de som ikke setter tw høyest i livet :D

stusser dog litt over datoene. fire dager før jul, og bare en dag etter? 1. og 2. juledag er jo også hellige og familie- eller fylledager. 20.-22. er det ikke noe spesielt med.

Enig, jeg syntes f. eks. fra kvelden den 23, til 26 ellerno..
 

DeletedUser

Guest
Svenskene har bedt spillerne sine velge.

Vill du ha Julfred? skrev:
http://sv6.tribalwars.se/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=-1 idag kl 13:01
NU har vi lagt upp en omröstning om Julfreden i år. Vi ber er att rösta. Det gör du under "Inställningar" - "Undersökningar".

Vi ber er att svara så fort ni kan. Julfreden inträffar i sådana fall mellan den 22 och 25 December. Detta betyder givetvis att inga anfall kan genomföras.

Bästa hälsningar,
TribalWars Team
 
Reaksjonspoeng
1
Les en bok :)

Eller tegneserier. Men de blir man så fort ferdige med, så da får du bare brukt en dag. Jeg pleier ihvertfall å snike med vekk med tegneserier/bok om julen så jeg slipper å hjelpe til med ting og tang.

Sensitiv informasjon..

Vil bare ha den 24. Kun for å være mer on topic
 

DeletedUser

Guest
Mest sannsynlig bli fra 23.12 til rund 26.12 .. og nyttårsaften.
Kommer litt ann på om adminen lærer hvordan hun gjør det før jul :p
 

DeletedUser

Guest
ok;)

Stopper serveren da?

Slik at byggingen fortsetter når julepausen starter igjen eller er det bare "fred"
 

DeletedUser

Guest
"Fred" ^_^ Hvis du angriper noen får du bare en rapport om at troppene dine koste seg det mer julegløgg og pepperkaker. (Eller no)
 
Topp