julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

DeletedUser

Guest
Da får du sjanse til å skaffe mange tropper til etter "freden" er over, da kan du ta h*n
 

DeletedUser

Guest
det som er problemet...

Hvis noen setter et stort press på en spiller så får h*n bygd seg opp under freden.
 

panda-san

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
elev-ferien!
fra 20.12.08 - 06.01.09! (lang ferie i år:D)
eller kanskje 22/23.12.08 - 03.01.08.
 

DeletedUser

Guest
uganda med fattern...

skulle egentlig dratt til Nigeria i november...
 

DeletedUser

Guest
hehe, bestefaren min bodde der i mange år:) Skal til nabolandet, Kenya:p
 

DeletedUser

Guest
kult ;)

Har du vært på en restaurant som heter carnivore eller noe sånt? Tror den skal ligge i Nairobi...

Fattern og bruttern er der altid når de skal til Afrika...
 

DeletedUser

Guest
Jupp stemmer for jule og nyttårs ferie ;)

Fra sånn 23.12 - 26/27.12 (Y)
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Latterlig spørsmål og meningsløs diskusjon, er det krig, så er det krig! La det eventuelt gjelde som under første og andre verdenskrig ; pause på 24 timer for å gi hverandre et glass akevitt før vi dreper hverandre igjen..
 
Reaksjonspoeng
3
Latterlig spørsmål og meningsløs diskusjon, er det krig, så er det krig! La det eventuelt gjelde som under første og andre verdenskrig ; pause på 24 timer for å gi hverandre et glass akevitt før vi dreper hverandre igjen..

Jeg er av den oppfatning at WW1 var litt viktigere enn tribalwars?:rolleyes:
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, det kan jeg være enig i, men jeg ser heller ikke helt vitsen med legge alt på is i ei uke fordi det er jul. Er vel strengt tatt ferie for 90% av spillerne, og handler dette om respekt for religion eller tradisjoner, burde man vel strengt tatt ikke involvere seg i et slikt spill i utgangspunktet...At folk her har familier, betyr ikke at de sitter og spiser og drikker ei uke i strekk. Tror faktisk flere vil være online i jula, enn i fellesferieukene på sommeren. En kompromissløsning vil kanskje være å frede selve julekvelden og førstejuledag..
 

DeletedUser

Guest
tror de fleste hadde hatt godt av en pause, jeg. noen mer enn andre. :p
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Serriøst, bra jeg har en til accoutn og knuse noobs på ^^

Uansett, da er det bare for dere; gutt og jenter som vil ha ekstra byer uten og miste def!

Send addelsmennene slik at de treffer 1 min før serveren går til jule pause ..

Da trenger du ikke tenke på support fordi du har hele 6 dager og bygge det på! :eek:
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, det kan jeg være enig i, men jeg ser heller ikke helt vitsen med legge alt på is i ei uke fordi det er jul. Er vel strengt tatt ferie for 90% av spillerne, og handler dette om respekt for religion eller tradisjoner, burde man vel strengt tatt ikke involvere seg i et slikt spill i utgangspunktet...At folk her har familier, betyr ikke at de sitter og spiser og drikker ei uke i strekk. Tror faktisk flere vil være online i jula, enn i fellesferieukene på sommeren. En kompromissløsning vil kanskje være å frede selve julekvelden og førstejuledag..


Helt enig, Jul er en kristen høytid som ikke blir feiret av hele landet og av alle religioner. Når dere stopper for jul må dere stoppe for alle høytidene til Hiduene, Muslimene, Jøden også videre.

Dere skal ikke gjøre noe forskjell på religioners høytid. Det vil regnes som diskriminering, og i teorien er imot norsk lov (hvis serverene er i Norge da.).

Bra innlegg, har ikke tenkt så langt før, men nå som du sier det, helt enig! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Helt enig, Jul er en kristen høytid som ikke blir feiret av hele landet og av alle religioner. Når dere stopper for jul må dere stoppe for alle høytidene til Hiduene, Muslimene, Jøden også videre.

Dere skal ikke gjøre noe forskjell på religioners høytid. Det vil regnes som diskriminering, og i teorien er imot norsk lov (hvis serverene er i Norge da.).

Bra innlegg, har ikke tenkt så langt før, men nå som du sier det, helt enig! :cool:

Jeg syntes dette blir for dumt, jul er noe 90%+ av norges befolkning feirer, andre religioners høytider blir ikke feiret av på langt nær så mange i norge, derfor syntes jeg ikke det er urimelig om det kun er i juletiden det er pause. Poenget er ikke at "julen er hellige derfor kan vi ikke angripe hverandre", men at veldig mange er opptatt i jula, og de vil bruke tiden sin på andre ting som er viktigere enn tribalwars.

Desuten så ser jeg på det som en selvfølge at dersom det skal være julepause så skal all aktivitet stoppes, ingen resurser produseres, ingen tropper produseres, og alle tropper som er underveis stopper der de står.
 

GloriousNoR

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Julepause er ikke noe for meg i det minste=) men det er kanskje fordi jeg ikke har ferie i juleferien og jobber som normalt:p Ser ikke forskjellen på julen og en vanlig hverdag i år.. 0.o
 

DeletedUser

Guest
Tviler på at jeg gidder å spille på julaften uansett. egentlig tviler jeg på at jeg kommer til å spille noe særlig i jula i det hele tatt.
Et fett om det blir julefred eller ikke, tar det igjen etter jul uansett:p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det blir en julepause folks.
Det eneste vi får vente på er at admin skal bestemme seg for når den skal være.
Jeg har bedt henne om å lage et notat om det på nyheter på forsiden. Så følg med der ;)
 
Topp