julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

DeletedUser

Guest
Hahahahaha, Hvor mye vil du vedde på det ? ;)

Jul er ikke en kristen tradisjon, det er en norrøn tradisjon og var i hele Europa lenge før man feiret jesus sin fødselsdag.

F.eks i Norge er Jul et ord som stammer fra Joll der de feiret maten de hadde fått i løpet av høsten.

I Tyskland / Nederland startet jule feiringen når Nicholas, nå kalt St.Nicholas eller Jule nissed ga gaver til de fattige.

"Christmas" ble lagd fordi at Paven følte at han ville feire høsten, vinteren og det nye året som kom slikk som alle andre religioner hadde. Men han måtte ha en grunn, så han sa at jesus ble født da! :cool:

Tidligere sier du at Jul er kristent og derfor bør vi ikke ha pause for det. Da burde vi hatt pause for Ramadan osv hvis ikke er det diskriminering. Her sier du at det ikke har noe med kristendommen å gjøre men er mer en tradisjon. Bestem deg.
 

DeletedUser

Guest
godt det ble julepause :D skulle jo vært pause ut til 5-6 januar synes jeg !
også kan vi jo innføre pause i hele april-mai, for da er det jo påske og andre fine dager :D

Hvorfor ikke gjennom hele fellesferien også??
Og mens vi er igang, i alle ferier, slik at vi slipper å spille så mye..
Og kansje i helgene også.. men fra torsdag til tirsdag, for da han vi noen dager og planlegge helga på, samt komme oss etter :D:D

ja da vil vel folk ha jobb / skole pause også å da??? fra 06.00 til 17.00?!?!?!?!? så mye ****** folk skal komme med ''fordi jeg skal være full''
 
Sist redigert av en moderator:

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
godt det ble julepause :D skulle jo vært pause ut til 5-6 januar synes jeg !
også kan vi jo innføre pause i hele april-mai, for da er det jo påske og andre fine dager :D

Hvorfor ikke gjennom hele fellesferien også??
Og mens vi er igang, i alle ferier, slik at vi slipper å spille så mye..
Og kansje i helgene også.. men fra torsdag til tirsdag, for da han vi noen dager og planlegge helga på, samt komme oss etter :D:D

Hehe, nice skrevet tutte!:D

Jepp Glitter, måtte krype til korset...det refereres til stadighet fra forumet både på msn og stammeforumene, og da er det jo greit å vite hva som rører seg blant dere hardcore spillerne:)...
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ps nikita ; vil med forholdsvis stor sannsynlighet tippe at tutta var en ØRLITE grann ironisk i sitt innlegg..:eek:
 
Reaksjonspoeng
1
ja da vil vel folk ha jobb / skole pause også å da??? fra 06.00 til 17.00?!?!?!?!? så mye ****** folk skal komme med ''fordi jeg skal være full''

Så kan vi alle sammen tro på alt alle skriver selv om det virker helt hemningsløst. Eller må vi alle bruke 'sarcasm' tagger? I såfall er dette en [/sarcasm]
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er helt i mot det, eneste muligheten for noe sånt er at serveren stenger for den perioden og vi fortsetter der vi var før pausen, Dette er trist å oppleve hvis det skjer...
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Kan noen oppdatere hvorfor det skal være pause, er dette et religøst spill eller noe, hva skjer???
 

Drep-Haga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest fordi nesten alle som spiller her er kristne og feirer jul.
Ikke alle gidder å gå innpå julaften for å sjekke rapporter.
 

DeletedUser

Guest
Mest fordi nesten alle som spiller her er kristne og feirer jul.
Ikke alle gidder å gå innpå julaften for å sjekke rapporter.


Men hvorfor i hel**tte skal det gå utover meg :p

Og hvordan var det med gråbyadling?? Skal dere stenge får dere jaggu stenge alt! og heller åpne en speed fram til den åpner igjen!!!

Dette blir for dumt!!
 

Drep-Haga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men hvorfor i hel**tte skal det gå utover meg :p

Og hvordan var det med gråbyadling?? Skal dere stenge får dere jaggu stenge alt! og heller åpne en speed fram til den åpner igjen!!!

Dette blir for dumt!!

Det er snakk om sirka 5 dager.
Om du har behov for å angripe noen innen den tiden så kan du godt spille på en server uten julebeskyttelse eller eventuelt spille en runde sjakk.
 

DeletedUser

Guest
bare mener at det er for teit at en dum "høytid" skal forstyrre ting :p
Pausen er egentlig forståelig, men da får de låse alt, isteden for noe!!!
 

DeletedUser

Guest
Det er snakk om sirka 5 dager.
Om du har behov for å angripe noen innen den tiden så kan du godt spille på en server uten julebeskyttelse eller eventuelt spille en runde sjakk.

er ikke mitt behov for å angripe noen,
Er mitt behov å kunne forsvare gråbyene som ligger i "mitt" område!
 

DeletedUser

Guest
bare mener at det er for teit at en dum "høytid" skal forstyrre ting :p
Pausen er egentlig forståelig, men da får de låse alt, isteden for noe!!!

eg e faktisk enig i det der.. og det med gråbyene skjønner eg og.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Altså,er det mye å be om en avklaring før jula faktisk er her? Er ikke akkurat et spørsmål om liv eller død. Er vel ikke verre enn å sette en dato, om det skal være pause.

The suspense is killing me! :D
 
Topp