Jungeldyret Hugo på nye eventyr!!

DeletedUser

Guest
Så nettopp Jungeldyret Hugo på nye eventyr med småsøsken (fikk en gratis kinobilett til Narnia for det juhu), og den synes jeg alle burde se fordi den er beviset på at en "gammel" film (husker tegnefilmen fra da jeg var sånn 5-7 år) kan være bra selv om den får en oppfølger i sånn nymotens 3D.

Kan ikke si jeg husker noe som helst fra tegnefilmen, bortsett fra at den var veldig spennende, så jeg lurer faktisk på om det var samme greien, men filmen var veldig gøy for det om :=)

Koster "bare" 80 kroner for bilett, så kom dere ut på kino sporenstreks.
 

DeletedUser

Guest
Så nettopp Jungeldyret Hugo på nye eventyr med småsøsken (fikk en gratis kinobilett til Narnia for det juhu), og den synes jeg alle burde se fordi den er beviset på at en "gammel" film (husker tegnefilmen fra da jeg var sånn 5-7 år) kan være bra selv om den får en oppfølger i sånn nymotens 3D.

Kan ikke si jeg husker noe som helst fra tegnefilmen, bortsett fra at den var veldig spennende, så jeg lurer faktisk på om det var samme greien, men filmen var veldig gøy for det om :=)

Koster "bare" 80 kroner for bilett, så kom dere ut på kino sporenstreks.

Jeg husker fortsatt tegnefilmen om jungeldyret hugo^^
Kjempefin film må jeg si. gode minner...:rolleyes:
Den nye har jeg ikke sett ennå men narnia har jeg sett^^ og den var sjitbra!
Anbefales til alle fantasy-fans.:p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
To bikkje og ei katte. Sjangs, Shadow og Sassie tror jeg. De rømmer fra en gård fordi familien har "forlatt" dem. Ringer det noen bjeller?
 

DeletedUser

Guest
åååh, dette minner meg om den tv-serien som var litt sånn noahs ark-ish. Med alle de dyrene på den øde øya... Hva het den?

Den var fin!
 

DeletedUser

Guest
Gikk når jeg var mindre, på tv2. Nå er jeg bare 20 år da, så det er jo en sjanse for at ganske mange andre også har sett den serien :p

(forresten sykt frustrerende å ikke komme på det!)
 

DeletedUser

Guest
Den har jeg sett glitter! jeg husker heller ikke navnet 0.o
 

DeletedUser

Guest
To bikkje og ei katte. Sjangs, Shadow og Sassie tror jeg. De rømmer fra en gård fordi familien har "forlatt" dem. Ringer det noen bjeller?


Det er synd på sjangs når han får pinnsvin i nesa :(

Elva er farlig! hold dere unna!

Geitemelk?
 

DeletedUser

Guest
To bikkje og ei katte. Sjangs, Shadow og Sassie tror jeg. De rømmer fra en gård fordi familien har "forlatt" dem. Ringer det noen bjeller?

Åh, den så jeg en gang da jeg var på besøk hos en venn tror jeg.

Og den serien het Noahs Øy. Tror de sender den enda.
 

DeletedUser

Guest
Og den serien het Noahs Øy. Tror de sender den enda.

Oh, den gjorde det ja? Ikke rart jeg tenkte på noahs ark da :p

Elsket den serien litt. Ja, også filmene Anatasia og Svane prinsessen! (Nevner det bare sånn for å understreke hvor mandig jeg er :p)
 

DeletedUser

Guest
Husker jeg synes den var så triiiist. Så fikk jeg sånn Lion king pc-spill etterhvert, men klarte ikke spille det fordi jeg fikk panikk når hyenene drepte simba :(
 

DeletedUser

Guest
Haha, minner meg om et spill jeg kjøpte da jeg var sånn 7 år
Rayman 2 : The Great Escape. Greide ikke andre bane før jeg ble sånn 12 år :p
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg prøvde flåklypa her om dagen. Mye lettere enn når jeg var liten (yngre) :p
 
Topp