JuPa søker 1 nytt medlem

DeletedUser

Guest
Vi ser etter 1 nytt medlem da vår hovedfiende har fått med seg flere stammer og lagd en stor familie.
Vi i JuPa har for tiden stor trafikk utgående som innkommende og kan trenge en avlaster.

Vi ser etter 1 spiller som er langt over snittet aktiv - tåler en støyt og har humor - gjerne ironisk:)
Vi har pr tiden 1 post på forumet vårt så ser du etter en skrivemyepåforumet stamme er vi ikke den rette da.

Beliggenhet bør være i K54/K55 og vil være en viktig faktor.
Setter også umåtelig stor pris på skriveferdigheter som leseferdigheter.

MVH

MP for JuPa
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke at det er så mye dere kan gjøre fra eller til.
 

DeletedUser

Guest
Dette kommer da til å bli 6 hvis dere rekruterer her og sender et rekruteringsbrev til et av mine medlemmer?

~Offtopic; Hvor ble Ola av? I miss him:(
 

DeletedUser

Guest
Dette kommer da til å bli 6 hvis dere rekruterer her og sender et rekruteringsbrev til et av mine medlemmer?

~Offtopic; Hvor ble Ola av? I miss him:(

Åh - her annonser vi for å avlaste litt bare.
Personlige mail er for strategi:p
Ola er nok ikke langt unna da:)
(Ikke i JuPa da - her er snittalderen 40:p)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Krig og krig da.
Vi tenkte å gjøre vårt mot denne superalliansen, i tilegg har vi _TSWE_, Born; Sword; Bow.ettellerannet,FL og noen andre som er uenige i at vi kan farme de.

Unnskyld meg? Men mener du BoS/[R]/O.R og E-BoS alliansen? Lykke til sier nå jeg, husk å ta med egne likposer;)
 

DeletedUser

Guest
Unnskyld meg? Men mener du BoS/[R]/O.R og E-BoS alliansen? Lykke til sier nå jeg, husk å ta med egne likposer;)
Du kan vel ikke tro at det bare er dem som har denne tanken?
Og uansett så tror jeg JuPa skulle gitt dere nok bryderi.
 

DeletedUser

Guest
Jeg savner Olaaaaaaa...

Han var så morsom, han hadde et lyssverd som han viste frem på cammen:cool: Han hadde også en ocarina, akkurat som Link bruker i Ocarina of Time... Større nerd skal man lete leeeeenge etter :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg savner Olaaaaaaa...

Han var så morsom, han hadde et lyssverd som han viste frem på cammen:cool: Han hadde også en ocarina, akkurat som Link bruker i Ocarina of Time... Større nerd skal man lete leeeeenge etter :D

Du trenger ikke å lete lengre. Hva med meg? Banewolf, verdens kuleste nerd. Kjekk er han også:D
 
Topp