K10*ny s-e(-w/a)

Status
Stengt for ytterligere svar.

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Har S-E og K102NY familiene slått seg sammen?
No heiter dei: K102SE, K103SA, K104SW,K105SN OG K100NY?:confused::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
ikke uforventet må jeg si :/ tenkte meg at S-E ikke klarte å ta Olymp alene, og fikk K102NY familien med seg... men problemet er jo at K102NY "hadde" IAP med IB, men den ble brutt. og K10*NY ligger i IB sitt område. og når de merger tar de BOL sin side... dum merg spør du meg....
 

DeletedUser

Guest
Hvordan klarte K10NY å vokse så fort? Veksten har jo vært enorm. Stammen var jo bare en bitteliten amatørstamme for noen måneder siden.
 

DeletedUser

Guest
ikke uforventet må jeg si :/ tenkte meg at S-E ikke klarte å ta Olymp alene, og fikk K102NY familien med seg... men problemet er jo at K102NY "hadde" IAP med IB, men den ble brutt. og K10*NY ligger i IB sitt område. og når de merger tar de BOL sin side... dum merg spør du meg....

Side valget blei bestemt før noen begynte
å tenke på merg :rolleyes:
IAP en med IB blei brutt siden vi vill holde oss nøytrale i krigen så lenge vi kunne.
 

DeletedUser

Guest
haha dere kan ikke holde dere nøytrale siden dere var på topp 10 og IB ga dere ett spørsmål: er dere med oss, hvis ikke er dere imot oss
 

DeletedUser

Guest
Vel like greit at de merget:) med 2 stamme familier med 4 stammer vær ble litt mange Iap'er
 

DeletedUser

Guest
haha dere kan ikke holde dere nøytrale siden dere var på topp 10 og IB ga dere ett spørsmål: er dere med oss, hvis ikke er dere imot oss

vi er ikke nøytrale :rolleyes: Vi var nøytrale

siden dere var på topp 10 og IB ga dere ett spørsmål: er dere med oss, hvis ikke er dere imot oss

Det eneste IB fikk ut av det var at vi beket over til
BOl sin side ;)
 

DeletedUser

Guest
neida bjarto lyver
det kalles merg delux

1: k102 og twny merga
2:så merga k10*ny fam med lf-d og wo-d
3:så merga de med se fam

der hare jo rekrutertog adlet og ;)
 

DeletedUser

Guest
haha dere kan ikke holde dere nøytrale siden dere var på topp 10 og IB ga dere ett spørsmål: er dere med oss, hvis ikke er dere imot oss

ha det var noe med at noen støta ib så fikk de en eller anen melding :p litt usiker
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
et eneste IB fikk ut av det var at vi beket over til
BOl sin side ;)
Mangen gratisbyer fikk vi også. Skal si vi får motstand. Jeg har tatt over 70 byer av K10*NY fam, og har fått ett nuke tilbake. Og det var uten rambukker! :D
 

DeletedUser

Guest
neida bjarto lyver
det kalles merg delux

1: k102 og twny merga
2:så merga k10*ny fam med lf-d og wo-d
3:så merga de med se fam

der hare jo rekrutertog adlet og ;)

du glemte TEOD ;) jeg har ikke sakt noe i mot at dette er en merg :rolleyes:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp