Kaktusbaronan på krigssti.

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Det e fredag, en maidag. Den 10. mai for å være presis.
Morran e enda ung og klokka passere kvart over ni, og Baron hungrer etter krig.
Ja for d e jo slik en fin dag å erklære krig på.

Sola har akkurat kommet frem mellom skyan som har bynt å trekke sæ tilbake. D e da vi ser den høytståanes, stammeløse spillern kommer rianes på en brun og mager hæst, på vegne av Baron.
Han har en manne-væske rundt halsn, brun åssa den, skummelt lik fargen på hestn hannes.
I væska har han ett brev som han feste på en pil, og skyt over til oss som står på murn og hold utkikk, og på breve står d: Nu blir det krig, for jeg skal bli medlem i Baron.

Krig e jo alltids arti d forsåvidt, men har aldri opplevd at en stamme har leid inn en stammeløs spiller til å erklære krig for seg.

Så d æ ville høre va egentlig om d e vanlig for Baron at spillera som ikke e medlem i stammen, erklære krig på vægne av dem? Eller leie dåkker bare inn andre spillera til å erklære, sånn at dåkker slepp d stresse?

Og om dåkker ønske å ta inn farma til stammen, så har vi sikkert mange farma som kunne trengt en stamme.
Bare å si fra så får vi nåkk fiksa ett par støkka til.

Ærbødi og vennli hilsn fra Fylle..
 

DeletedUser

Guest
Akademiene har såvidt poppet frem, så da passer det vel med litt action.
Er sikker på at Elvis ville vært fornøyd!

[video=youtube;Zx1_6F-nCaw]http://www.youtube.com/watch?v=Zx1_6F-nCaw[/video]
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Her kommer en liten oppklaring rundt saken for alle som lurer:
Jeg skjønte ingenting når jeg så dette innlegget på forumet tidligere i dag, men etter en kort konversasjon med FylleSamen har jeg fått greie på hvordan en situasjon som dette oppstod.
Meldingen som FylleSamen, og RoEm her har mottatt er fra en spiller som ikke er medlem av stammen vår. Han har sendt en søknad som har blitt tatt opp til vurdering uten at vi på noen som helst måte har gitt grunnlag for å tro at han er på vei inn i Baron. Spilleren skal visstnok være under angrep og farming av stammen RoEm, og sagt at "når jeg nå kommer inn i Baron blir det krig". Spilleren skal rett og slett ha erklært krig på vegne av stammen Kaktusbaronene, som vi ser på som latterlig.

For meg undres det også om hvordan stammen RoEm kan ta noe slikt på alvor fra en spiller som ikke er medlem av stammen. Vi har absolutt ingen intensjon om å ta inn en spiller som er under farming. Så for å legge saken på det rene vil jeg si at; Kaktusbaronene har hittil ikke erklært krig mot noen.
Håper alle koser seg med god mat og drikke resten av denne fine maidagen!

-Martin
 

DeletedUser

Guest
Slapp av, krig blir det. Kanskje ikke mellom disse to stammene, men krig blir det :D
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Må jo bare få si, nå som vi har klarnet opp i dette med Baron, så skjønte vi jo at det ikke var en offisiell erklæring fra Baron sin side. Heller ett forsøk fra den spilleren for å stoppe angrepene fra oss.

Også er jo alt mye artigere på offentlig forum, eller hva ??
(nerd)
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Blir vanskelig å le når en ikke forstår en døyt av det som ble skrevet (hinter til første post i tråden).

Så det ble ikke så veldig "artig" for min del akkurat.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Nå var jeg heller ikke ute etter din reaksjon, men neste gang får jeg vel droppe den dramatiske introen og eventyr stilen slik at du skjønner det.

Heldigvis så var det vett nok i Hertugen i Baron til at h*n tok kontakt ;)

Oppdrag fullført :warrior:
 
Topp