Kampen om K43

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
We do not want a single foot of foreign territory; but of our territory we shall not surrender a single inch to anyone. - Josef Stalin

Med dette sitatet fra den store Josef Stalin ønsker jeg herved V2 velkommen til kampen om K43, et kontinent hvor kommunismen skal råde! Et kontinent som inneholder noen av de aller beste krigerne du kan finne! Et kontinent som skal ligge under jerngrepet til Kommunistjævlan!

Helt fra tidenes morgen har KJ hatt som mål og dominere K43, nå er dagen kommet for å gjennomføre vår storslagne plan, nemlig å vende hele K43 om til et rødt imperium.
Hvordan gjør vi det? Jo, ved å innføre revolusjon! En revolusjon som for alltid skal stå til minne om hvordan David slo Goliat!

Kjære medkommunister. For noen uker siden fikk vi i ledelsen en idé. Idén var kommunismen, at alt skal være styrt av en å samme stamme. Vi står her i dag og møter K43's største motkjempere. "Hva skal vi gjøre?", spør noen. Jo! vi skal knuse alt å alle som står eller sier oss i mot! Vi ska gjøre kommunismen til en realitet! - Rennex

I alt for lang tid har vi sett Eots ta inn svake medlemmer, i altfor lang tid har vi sett at de har nærmet seg våre områder. Det siste sprellet de gjorde var å merge med Tshirt, et meget dumt valg. Så kjære allmennfolk....

A specter is haunting World 2 - the specter of communism.

We will take the world with communism!
- Karl Marx

...Velkommen skal dere være til nok en krig!

PS: Som en liten ekstra bonus, vi startet angrepene for litt over 2 timer siden mot en av deres spillere. Denne spilleren har forlatt stammen å gått med i NATO. Vi vet ikke om dette er planlagt fra NATO sin side, men vi aksepterer ikke dette og han vil fortsatt bli tatt ut.

Levert til dere fra KJ, den ultimate stammen på V2
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
We do not want a single foot of foreign territory; but of our territory we shall not surrender a single inch to anyone. - Josef Stalin

Med dette sitatet fra den store Josef Stalin ønsker jeg herved V2 velkommen til kampen om K43, et kontinent hvor kommunismen skal råde! Et kontinent som inneholder noen av de aller beste krigerne du kan finne! Et kontinent som skal ligge under jerngrepet til Kommunistjævlan!

Helt fra tidenes morgen har KJ hatt som mål og dominere K43, nå er dagen kommet for å gjennomføre vår storslagne plan, nemlig å vende hele K43 om til et rødt imperium.
Hvordan gjør vi det? Jo, ved å innføre revolusjon! En revolusjon som for alltid skal stå til minne om hvordan David slo Goliat!

Kjære medkommunister. For noen uker siden fikk vi i ledelsen en idé. Idén var kommunismen, at alt skal være styrt av en å samme stamme. Vi står her i dag og møter K43's største motkjempere. "Hva skal vi gjøre?", spør noen. Jo! vi skal knuse alt å alle som står eller sier oss i mot! Vi ska gjøre kommunismen til en realitet! - Rennex

I alt for lang tid har vi sett Eots ta inn svake medlemmer, i altfor lang tid har vi sett at de har nærmet seg våre områder. Det siste sprellet de gjorde var å merge med Tshirt, et meget dumt valg. Så kjære allmennfolk....

A specter is haunting World 2 - the specter of communism.

We will take the world with communism!
- Karl Marx

...Velkommen skal dere være til nok en krig!

PS: Som en liten ekstra bonus, vi startet angrepene for litt over 2 timer siden mot en av deres spillere. Denne spilleren har forlatt stammen å gått med i NATO. Vi vet ikke om dette er planlagt fra NATO sin side, men vi aksepterer ikke dette og han vil fortsatt bli tatt ut.

Levert til dere fra KJ, den ultimate stammen på V2



Kan jeg få en av de kule røde uniformene?
 

DeletedUser

Guest
Utmerket propaganda, Fizzy! Ser fram til svaret fra motsanderne.
 

DeletedUser

Guest
Fra en krig til en annen:

Gallis73 skrev:
The Elite I dag kl 18:37
Stop to attack him, he is in my tribe

Rennex I dag kl 18:45
Oh, you listen to me! The only reason for why he left and joined your tribe is because he knew he would loose! He is a refugee and that you take him in is bad. So it's up to you what you do, but we will take him out!

Rennex

The Elite I dag kl 22:43
Then we take you, too!

Rennex I dag kl 22:54
Come on and get me:)

The Elite I dag kl 22:54
okei:)
You are on the finder now.
now you have started the war
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker Fizz, han skriver ryddig og virker hyggelig. Heia Fizz!!;)

Lykke til i krigen mot NATO.
(tilfeldig navn eller?)
 

DeletedUser

Guest
Dere burde vel egentlig hete Warzcawa-pakten (usikker på hvordan det skrives)? NATO vs. de østlige landene? Epic:D
 

DeletedUser

Guest
Det som er litt morsomt her er vel det at dere tar feil av hvem vi kriger mot!:mad:

Det er LAW vi kriger mot, ikke NATO. The Elite(spilleren) er bare pissed fordi vi angriper et gammelt medlem fra LAW, som ble medlem i NATO etter at vi hadde startet angrepene mot han. Det er vel bare trusler The Elite kommer med, men man vet jo aldri. Kanskje kommer det en fake ellerr to.

Vi har enda ikke fått noe svar fra LAW, men de har lest posten de fikk til sent.
 

DeletedUser

Guest
Som eneste NATO medlem på forumet(det jeg veit) kommer jeg med en uoffisiell kommentar fra oss.

Vi vet Gallis er en refugee han ble invitert siden han var en venn av en som ikke burde hatt inviter privileget. Han vil bli sparka snart(regner jeg med).
NATO deltar ikke i en krig i K43 og tviler på at de to medlemmene vi har der angriper dere.

Ellers Lykke til mot LAW
 

DeletedUser

Guest
Endelig noen som tar til fornuften blant dere.
Men dette er noe vi setter pris på, voksen beslutning.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er i Sverige, slik at du kan ha vært mild med min norsk så jeg kan ikke være et norsk ord .......


Jeg kan være i krig? :)
tenkning for å gjøre revolusjon mot deg fordi du skal ta over mitt kontinent.... :eek:

Jeg ønsker deg lykke til med revolusjonen hvis du ønske meg lykke til med min ;)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til alle samen;) jeg er selv i en stor krig som jeg kaske aldri kommer ut av :(men jeg Vett at AKDM vill hjelpemeg til siste stund:)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp