Kampen om K55 - Legend, Honkie og -NF-

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ille kult å se Honkie-folkene her prøve å få folk til å tro at forholdet mellom IB og dem selv ikke er kjølig.

Løgn, løgn, løgn...
 

DeletedUser

Guest
Ille kult å se Honkie-folkene her prøve å få folk til å tro at forholdet mellom IB og dem selv ikke er kjølig.

Løgn, løgn, løgn...

Sorry Barsk, men er ikke en kirg fordi man adler 4 byer. Er dere i krig med Snipe da fordi de adlet noen byer av dere?
 

DeletedUser

Guest
Les hva jeg skriver da? Jeg har aldri sagt dere var i krig, men at forholdet er kjølig.
Men IB tenker hvertfall krig når de vil skrive IAP med meg for å konsentrere seg om dere, det er opplagt, og uansett om det bryter ut krig i større skala eller ikke stemmer det jo ikke med "Vi bare rydder opp i noen personlige feider".
 
Reaksjonspoeng
3
Kjølig forhold?

Jeg adler IB-byer fordi de er store og lette å adle :) IAPen ble vel aldri brutt fordi vi ikke likte dem? Den ble brutt fordi vi ikke så noe poeng av å ha en gjeng gråbyadlere på vår side, og det at de gikk over på deres side vil mest sannsynlig ikke gi dere noen stor fordel heller :eek:

Jo takk for det RDI ;) I lige måde :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at dere ikke liker dem heller, jeg har sagt at de ikke liker dere. Derfor et kjølig forhold. Alt handler ikke om dere ;)

Og nei, de har ikke gått over på vår side, for vi ville ikke ha dem.
 

DeletedUser

Guest
Er det sånn her krigen er?

(Pilen peker på den de kriger mot)

krig.png
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå som Overdog er adlet, Area55 er oppløst er jeg stolt av å meddele at 1/3 av vår første krig er vunnet, og den første seieren på krigsstatistikken er oppført!
Gratulerer, Legend!
 

DeletedUser

Guest
Nå som Overdog er adlet, Area55 er oppløst er jeg stolt av å meddele at 1/3 av vår første krig er vunnet, og den første seieren på krigsstatistikken er oppført!
Gratulerer, Legend!

Eh.

1. Overdog ble adlet fordi han selv var avgårde og hadde en KV som ikke gjorde jobben sin tydeligvis. Uten at jeg skal gå inn på hvem som var kv eller noe. Men gratulerer med og ta ut en innaktiv konto :D

2. 1/3 kriger? Nå ja, medlemmene er jo fortsatt i krig med dere, dem gikk inn i en allianse stamme, med andre ord har dere ikke vunnet den såkalte krigen.
eneste dere har beseiret er vel da meg, så fortsatt ikke 1/3. Men men, samma for meg.

3. Seier? haha opptimist chicken little ;) Medlemmene er nå i Honkie og -IB- og kommer til og fortsette mot dere =)

4. Oppløsningen var avtalt, noe du egentlig bør huske da jeg fortalte deg om det på skype for ikke lenge siden, noen få dager siden.

5. Jeg gadd rett og slett ikke og sitte og se på Honkie Og -IB- adlet hverandre, det gjorde at fokusen ble på hverandre.

6. i tillegg veit du like godt Barsk at krigstatestikken ikke viste noe særlig kriging mellom våre stammer den siste uken, og ikke var dere ført opp som "fiender" heller.

Men uansett grattis med det du mener dere har oppnådd :D
 

DeletedUser

Guest
Det du skriver nå er mildt sagt patetisk. Du som gikk så hardt mot Legend fordi du mener/mente at vi bare syter, og hva er det du gjør nå?
Jeg hadde i det minste håpet på ett "takk for kampen". Deres nederlag er et faktum, uansett om du vil innrømme det eller ikke ;)
Area55 er vekke fra kartet, så hvordan er ikke det en seier for oss?
Skål!
 
Reaksjonspoeng
3
Hurra! Nå som Honkie er alene mot Legend så blir vel dette plankekjøring for dere..?
Overrasker meg at dere ikke har adlet 10 byer av oss allerede slik som dere maser om at eneste grunnen til at krigen ikke går deres vei er antallet stammer mot dere...
 

DeletedUser

Guest
Det du skriver nå er mildt sagt patetisk. Du som gikk så hardt mot Legend fordi du mener/mente at vi bare syter, og hva er det du gjør nå?
Jeg hadde i det minste håpet på ett "takk for kampen". Deres nederlag er et faktum, uansett om du vil innrømme det eller ikke ;)
Area55 er vekke fra kartet, så hvordan er ikke det en seier for oss?
Skål!

Syter?
Er forskjell på det jeg sa og slik dere holdt på.

At dere anser at jeg la ned stammen og overførte dem fleste til honkie og IB gjør jo at den eneste dere har beseiret da er jo meg, siden jeg var den siste i area55, alle andre er jo fortsatt i livet.

Takk for kampen.
la meg se, hva har skjedd mellom våre 2 stammer i denne "krigen".

Jo en av deres medlem tok en by fra oss i fredstiden, spennende fakta.
Dere tok ut en inaktiv spiller. Også spennende fakta.

Men og gi fra dere byen dere tok under fredstiden hadde dere ikke muligheten til, fordi det var ikke deres måte og spille på.

Eneste nederlaget er vel strengt tatt egentlig ingenting.
Eneste som dere skal få kredit for, er at dere har overlevd så lenge mot Honkie og IB.
og at dere nå kan plukke gratis byer siden dem tydeligvis er mer opptatt med og løse problemer med å adle hverandre ;)

Good luck og takk for kampen, selvom jeg ikke helt anser dette som en kamp :p
 

DeletedUser

Guest
Hurra! Nå som Honkie er alene mot Legend så blir vel dette plankekjøring for dere..?
Overrasker meg at dere ikke har adlet 10 byer av oss allerede slik som dere maser om at eneste grunnen til at krigen ikke går deres vei er antallet stammer mot dere...

Antall spillere tøffen, ikke antall stammer. Men du er tydeligvis av en annen oppfattning enn at Legend ville tatt Honkie 1v1?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp