DeletedUser
Guest
Kartverktøy - Siste angrepstid
Gå inn på kartet - Trykk på scriptet - Alle byene dine vil få en fin tekstboks over seg med timer/minutter/sekunder siden du angrep byene sist. Et veldig fint script å bruke enten på fienden, eller til farming.
Tiden som vises er minutter, timer og dager.
D bak indikerer dager. Resten er minutter og timer.
[SPOIL]
[/SPOIL]
Bilde:
[SPOIL]
[/SPOIL]
Med ekstremt liten fantasi på hvordan jeg skulle oversette "Map Attack Overlay Script" for at folk skulle forstå betydningen av scriptet, så kom jeg på denne ekstremt dårlige overskriften. Hvis administrator eller moderator finner på en bedre overskrift, please fix!
Gå inn på kartet - Trykk på scriptet - Alle byene dine vil få en fin tekstboks over seg med timer/minutter/sekunder siden du angrep byene sist. Et veldig fint script å bruke enten på fienden, eller til farming.
Tiden som vises er minutter, timer og dager.
D bak indikerer dager. Resten er minutter og timer.
[SPOIL]
Kode:
javascript:(window.main||self).$.getScript('http://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/map_attack_overlay.js',function(){var script=new MapAttackOverlay();script.execute();});void(0);
Bilde:
[SPOIL]

Med ekstremt liten fantasi på hvordan jeg skulle oversette "Map Attack Overlay Script" for at folk skulle forstå betydningen av scriptet, så kom jeg på denne ekstremt dårlige overskriften. Hvis administrator eller moderator finner på en bedre overskrift, please fix!
Sist redigert av en moderator: