kem vinner, 1 mot 1... topp 40...

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Spillere:
1 terhals IB
2 Balle Klorin BOL
3 michaelh3877 IB
4 Eurosis IB
5 magic dude IB
6 Oddybear HVIB
7 dannemann BOL
8 Theodoric IB
9 Kathoga IB
10 Divedude IB
11 htjostheim BOL
12 paalodin HVIB
13 birken RNG
14 Fredrik4 IB
15 hellspawn BOL
16 lowenan IB
17 brotherhood of steel RNG
18 Herbalife HVIB
19 Njal IB
20 oyvfinn BOL
21 sippsupp RNG
22 belling RNG
23 Lady Ibex RNG
24 Teacher IB
25 Drawde BOL
26 Carneolt IB
27 deeef RNG
28 KKire5 BOL
29 david93 BOL
30 LordVlaron IB
31 hkh123 BOL
32 Tatiana IB
33 op92 RNG
34 thoret BOL
35 Hårek the wise WR
36 Lykkebitteliten BOL
37 aaaa1 RNG
38 Stein905 IB
39 magneleo RNG
40 Vmax HVIB



Greia er her: 1 mot 1... ingen stamme!

dette går i ein del runder:

første runde: Stem videre 20 spillere! skriv navna deira og gjerne ei lita forklaring bak om korfor du sender dei videre.

andre runde: Dei 20 viderestemte spillerne vil bli mixa og satt 1 mot 1. Du stemmer kem som vinnder duellen!

tredje runde: Det er no 10 spillere igjen. dem vil bli villt mixa igjen og satt opp 1 mot 1. Samme som forige runde; du stmmer kem som vinner dueller!

fjerde runde: Det er 5 spillere igjen. du sender 1 spiller dirkete ut av kampane. SKRIV GRUNN!

femte runde: 4 spillere igjen. Dem blir mixa og satt 1 mot 1. Du stemmer kem som vinner duellen!

sjette og sisste runde: 2 spillere gjenstår. Dei vil bli satt opp mot kverandre, og du stemmer kem som vinner. Den som får flest stemmer finner heile konkuransen!


Dette trur eg har vore gjort før, men er så lenge sida, og det er nye spillere i topp no, så vi gjer det igjen :)

Kos dåke!
 

DeletedUser

Guest
1 David93 BOL - Øverst på lista finner vi selvfølgelig min kjære venn Tormod. Mye historie sammen og et godt vennskap selv om vi er veldig opptatt med hvert vårt ;)

2 Hårek the wise WR - Terje <3 Du er en fin kar^^ Klar nr.2

3 Lady Ibex RNG - Padde^^ kul fyr, men lenge siden siste samtale :/ Fortjener allikavel en plass høyt oppe.

4 deeef RNG - Linn er pen, så hun utnytter det og klatrer opp på lista :p

5 sippsupp RNG - Yay, en Nabo (ligger faktisk inne i ett av mine cluster o_O)

6 terhals IB - V1's største spiller fortjener vel litt creds? Han er jo trossa alt veldig aktiv selv om han adler mye grått?

7 Balle Klorin BOL - Bol's største spiller må med. Creds for arbeidet i K43 i det siste.

8 birken RNG - RNG's største spiller må med. Eier jo hele Nord Vest ;)

9 dannemann BOL - Veldig fin fyr :) Ikke snakket mye med, men litt om jeg ikke husker feil, og dette er en likanes kar^^

10 Vmax HVIB - Kul fyr, snakket litt med på skype, likanes kar^^

11 Fredrik4 IB - Dakapo, tidligere grunnlegger av FKR (korreger meg om jeg tar feil), fortjener creds for det ryktet hun skapte RNG.

12 brotherhood of steel RNG - Jøss, se her^^ Enda en nabo :p

13 Herbalife HVIB - Leder HVIB ellerno, adler som bare rakkern og har et kult profilbilde ;)

14 op92 RNG - Eier så og si K34, imponert over adleraidet ditt for litt over 2 måneder siden.

15 Teacher IB - Respekt for å ha bygd opp kontoen din selv helt fra bånn. Forøvrig er det flere som også har det, men samma det..

16 Drawde BOL - Snakket litt med han som spiller der nå, koslig fyr.

17 thoret BOL - Jepp, du slipper ikke unna^^

18 Carneolt IB - Hmm, hatt noen samtaler for lenge siden, da vi måtte velge IB eller RNG/BOL siden, dette er vel TW's treigeste spiller til å svare på viktige PM's, fortjener en plass på lista for det ;)

19 Tatiana IB - Fulgt med på TWstats, nettop hatt et skikkelig adleraid over lang tid, creds for det.

20 magic dude IB - Creds for å skape så liv på offentlig forum, selv om omtrent alt som renner ut er latterlig å lese. Fortjener helt klart siste plass ;)


Rekkefølgen er litt så som så, men den er nå sånn ca..
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Skjønner ikkje heilt vitsen da du har top 40 :p Det er en poeng Skille her.. om det hadde vært under like grunnlag kunne nok kansje folk ha intrisert seg mer, men igjen disse konkuransene er bare populeritets konkuranser om hvem som får flest til og stemme.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikkje heilt vitsen da du har top 40 :p Det er en poeng Skille her.. om det hadde vært under like grunnlag kunne nok kansje folk ha intrisert seg mer, men igjen disse konkuransene er bare populeritets konkuranser om hvem som får flest til og stemme.

Enig. Folk er også veldig preget av lojaliteten til stammen, som gjør at "konkurransen" ikke blir noe konkurranse. De stemmer heller på sine egne og bare sier noe om andre. Og konkurransen er ikke spesifisert heller. Hva konkurrerer vi med? Er det hvem som er best i spillet? Hvem som er mest populær? Hvem som er hyggeligst? Hvem er den rareste? :confused: :confused:

Og som kvalm sier:
20 magic dude IB - Creds for å skape så liv på offentlig forum, selv om omtrent alt som renner ut er latterlig å lese. Fortjener helt klart siste plass

Så er jo alt jeg sier latterlig å lese, så bare å overse dette hvis dere vil se sannheten.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Konkurransen er vel spesifisert i den grad å gjette på hvem som vil vinne v1 - ifølge overskrifta. Men blir litt sånn at man stemmer på de man kjenner, liker osv. Så er nå mest for gøy uansett da :)

Jeg stemmer ikke på navn..men mener at den spilleren som er mest tålmodig, mest aktiv, mest utholdende, og med størst konkurranseinstinkt + ispedd en god dose flaks - den spilleren vil bli seierherre på v1
 

DeletedUser

Guest
hvis dere stemmer over hvem som vinner er det jo ganske soleklart at alle stemmer på de som er i egen stamme, ettersom jeg tar det for gitt at alle her tror at de selv til slutt vil vinne :0
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Spillere:

2 Balle Klorin BOL
4 Eurosis IB
5 magic dude IB
7 dannemann BOL
8 Theodoric IB
10 Divedude IB
11 htjostheim BOL
12 paalodin HVIB
14 Fredrik4 IB
16 lowenan IB
18 Herbalife HVIB
19 Njal IB
22 belling RNG
23 Lady Ibex RNG
24 Teacher IB
26 Carneolt IB
27 deeef RNG
30 LordVlaron IB
38 Stein905 IB
40 Vmax HVIB
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
2 Balle Klorin BOL
4 Eurosis IB
5 magic dude IB
6 Oddybear HVIB
7 dannemann BOL
8 Theodoric IB
10 Divedude IB
11 htjostheim BOL
12 paalodin HVIB
13 birken RNG
14 Fredrik4 IB
15 hellspawn BOL
16 lowenan IB
20 oyvfinn BOL
25 Drawde BOL
27 deeef RNG
28 KKire5 BOL
29 david93 BOL
34 thoret BOL
38 Stein905 IB



Orket ikke å kommentere hver enkelt.Vurderingen er basert på min subjektive mening om hver enkelt.
Ikke er det så veldig enkelt å vurdere heller siden endel kontoer har skiftet eier/dual osv...
 

DeletedUser

Guest
14 Fredrik4 IB - Kanskje den mest hyggeligste på TW :) Kos å snakke og er utrolig god på TW... En veldig god kombo!
8 Theodoric IB - Virker å ha en løsning på alt! En skikkelig real kar det er mulig å snakke med alt om.
10 Divedude IB - Hjelper hvis du har problemer. Er kos å snakke på skype! <3
26 Carneolt IB - Awww.. Carne er bare Carne. En som du aldri får nok av! Kjempekoselig og god på TW. Står på!
12 paalodin HVIB - En liten kranglefant, men har et stort hjerte! Moro å diskutere med deg!
2 Balle Klorin BOL - Husker alle de lange postene vi skrev til hverandre. Konkurrerte om mye moro! :) Savner gamle dager..
4 Eurosis IB - Hva kan man si? Ligger jo i navnet til og med! Ros til Eurosos! Staselig kar!
16 lowenan IB - Kan det meste om alt på TW, er god i det han driver med og er hyggelig å prate med!
24 Teacher IB - Teacher lærer meg faktisk en del. Da mener jeg hvordan man er hyggelig med andre. Lojalitet ovenfor alt! <3
35 Hårek the wise WR - Litt merkelig og mystisk fyr :p Men moro å chatte sammen!
19 Njal IB - En aktiv, hyggelig og smart fyr som har hjulpet med mye og kan mye som han viser hver dag!
34 thoret BOL - Hadde det koselig da jeg var i BOL. Har chattet med en god del, og du var en av dem. ^_^
6 Oddybear HVIB - Bear... En som overrasker meg med mye. God i spillet og er veldig hyggelig.
1 terhals IB - Selv om han tar mye grått, sier ikke det mye om personligheten. For han er smart og kan mer enn de fleste!
27 deeef RNG - Moro å chatte. Spesielt når det er flere KVer som blir med på chatten! Kverulere med flere på en gang! <3
3 Lady Ibex RNG - Har ikke snakket så mye sammen, men det er jo alltid gode samtaler.
37 aaaa1 RNG - Chattet litt en gang. Sa meg litt om hvem du er, og det var en mildt sagt koselig samtale :)
32 Tatiana IB - <3
18 Herbalife HVIB - Kan så mangt! God på alt!
30 LordVlaron IB - Har gode meninger og forslag. Hyggelig å chatte med!

Som dere ser har jeg laget liste over hvem jeg syntes er hyggelige og reale. Trenger ikke alltid være en "fight to the death". ^_^

Hadde Stiche fortsatt spilt, ville han tronet toppen med glans! <3<3<3
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
1 terhals IB
2 Balle Klorin BOL
4 Eurosis IB
5 magic dude IB
6 Oddybear HVIB
7 dannemann BOL
8 Theodoric IB
9 Kathoga IB
10 Divedude IB
12 paalodin HVIB
13 birken RNG
14 Fredrik4 IB
15 hellspawn BOL
17 brotherhood of steel RNG
18 Herbalife HVIB
19 Njal IB
23 Lady Ibex RNG
24 Teacher IB
26 Carneolt IB
38 Stein905 IB

Gidder ikke skrive begrunnelse på alle. Har spilt v1 for lenge siden og mye er basert på erfaringer. Min soleklare favoritt vil være Balle Klorin.

-Über
 
Topp