King Roska

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Til moderatorane i dette partiske spelet:

Kva har skjedd med kontoen min no?

Eg har vist blitt utestengt og fekk ein knallhard straff på nesten 50 byar, det har gått fleire dagar sidan eg motvillig godtok straffa for fortsettte med kontoen.

Er det slik V2 skal vinnast?
Eg hadde nesten 300 byar og det ligg mykje arbeid bak ein slik konto. Då synest eg det er urettferdig at eg skal miste kontoen pga moderatorane i spelet har ignorert meg totalt, og sett seg tent med at konto min med nesten 300 byar i AriCa plutseleg forsvinn.

La meg ta alle ei tid til bake i dette spelet. Dei fleste hugsar Arcon the Beast kontoen - korleis den var hacka av ein viss allianse. Han som sto bak den ugjerninga, og som gjorde til at fienden fekk verdifull info om byane hans, fekk mildare straff enn meg.

Eg har altså fått ei straff på 50 byar pga at eg for å hindre at at ein konto vart sletta i dåverande [AS], så fekk eg tak i passordet og sende det vidare slik at ein annan spelar kunne få overta den. Dette ser eg ikkje var etter reglane i ettertid. Men eg misbrukte altså ikkje kontoen, noko som er tilfellet i eksempelet ovanfor.

Det er iallfall gått 5 dagar sidan eg godtok straffa. No har moderatorane her i V2 sett seg tent med å vente til kontone min har blitt sletta.

Dersom dette innlegget blir sletta, så taler det for seg sjølv synest eg.

Litt av svakheten med spelet er at spelarar som er aktivt involvert i spelet, er med på å styre reglane og avgjere straff ol.

Vel eg håper resten av spelarane på V2 får ein bedre opplevelse med spelet enn det eg har hatt!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
For denne tråden vil neppe bli slettet rimelig fort..
Hadde du ikke jukset, hadde du ikke blitt straffet. Reglene er like for alle, selv deg king roska.

EDIT: ''Er det slik V2 skal vinnast?''
Håper virkelig for din del at dette ikke var et hint til Elite.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
En ting jeg synes er rart. Du hadde nesten 300 byer, men ikke lest reglene? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Dersom dette innlegget blir sletta, så taler det for seg sjølv synest eg.

Om dette innlegget blir slettet så er det fordi vi ikke skal diskutere enkeltsaker om straff og juksing i Forumet. Det står i Forumreglene ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel eg synest at vi godt kan diskutere det når eg har fått sletta kontoen min sjølv om eg har godtatt straffa motvillig.
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden blir slettet i løpet av dagen. Ikke fordi moderatorene er korrupte, ikke fordi moderatorne er partiske - men fordi det ikke er lov å opprette forumtråder om enkeltsaker, noe du ble informert om da du godtok straffen som ble gitt til deg.
 

DeletedUser

Guest
Det har eg ikkje fått info om nei.

Men kan noken svare meg på kvifor kontoen min er sletta når eg har godtatt straffa? Det er iallfall mot reglane etter det eg har forstått!
 

DeletedUser

Guest
Da må du lese ordentlig når en popup dukker opp på skjermen din.

Der sto det tydelig at du hadde fått en straff, og du kunne anke den, eller godta den.
Helt øverst sto det også at du ikke skulle lage "klagetråder på forumet".
 

DeletedUser

Guest
Ja på innloggingssida sto det om lag følgande: "Du har godtatt straffa. Vent til moderatorane har iverksett den. Ver tolmodig.."

Eg har altså godtatt straffa, men har likevel fått sletta konton. Det er i mot reglane at eg skal få kontoen min sletta pga. moderatorane ikkje har villa iverksett straff før det har gått 14 dagar og kontoen min har blitt sletta.

Eg venter framleis på eit fornuftig svar:

Kvifor er kontoen min blitt sletta når eg har godtatt straffa motvillig?
 

DeletedUser

Guest
Det kan ikke vi randoms svare deg på, og nettopp derfor skal du kontakte teamet istedetfor å lage tråder i Forumet.
 

DeletedUser

Guest
Ok, eg vil gjerne kontakte den i teamet som er ansvarleg for denne feilen, og stille han til ansvar for det som har skjedd. Korleis henvender eg meg direkte til teamet då?
 

DeletedUser

Guest
Sende inn en ticket?

Logg inn på konto > Innstillinger > Forespørsel til support
 

DeletedUser

Guest
Vel på V2 har eg jo ingen konto no etter det som feilaktig har skjedd...

Royal Flush

Deg vil eg gjerna ha eit par ord med for det du som har hatt ansvar for utsteninga av kontoen min!
 

DeletedUser

Guest
Send inn en ticket. Har du klage på en moderator, kontakt habla, enten gjennom ticket eller pm på forumet.

Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp