kjære dere!

DeletedUser

Guest
Vi er i en situasjon der vi virkelig har behov for en ny bil, men desverre ikke råd.Så vi har meldt oss på en konkuranse for å prøve å vinne nettop en bil. Så om dere hadde vært snille så hadde det betydd så mye for oss at dere stemte på oss. På forhånd takk til dere som ofrer litt av deres tid.


http://www.vinnentoyota.no/?CID=3662
 

DeletedUser

Guest
"Din anbefaling ble registrert"
Kul grunn for å stemme btw :) Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
skjønte ikke ?

har du ikke råd til bil ?

Er ikke alle som kan kjøpe bil når som helst vet du :) Spesielt ikke en helt fresh en. Tror ikke de gir bort en gammal Lada akkurat. Og selv hvis de kunne ha trasket bort til nærmeste bilbutikk og kjøpt en bil så kan du tenke på hvor mye kebab/brus/øl/tegneserier/hva du nå måler penger i man kan få for pengene til en bil.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke alle som kan kjøpe bil når som helst vet du :) Spesielt ikke en helt fresh en. Tror ikke de gir bort en gammal Lada akkurat. Og selv hvis de kunne ha trasket bort til nærmeste bilbutikk og kjøpt en bil så kan du tenke på hvor mye kebab/brus/øl/tegneserier/hva du nå måler penger i man kan få for pengene til en bil.

jeg har ikke råd til bill får ca 150 kr i uka :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
he he. nei har ikke råd til ny bil for øyeblikket :S
jeg studerer igjen nå så har kun en inntekt og så er det jo den nydlige lille tuppa vår vi må brødfø da så bil er ikke noe vi har råd til nå nei...

må takke alle som har stemt på oss, det betyr mer en dere aner :)
 

DeletedUser

Guest
ååå - så glad jeg ble da jeg kikket innom her og det var flere som har tatt seg tid til å stemme- dere er snille dere :D
 
Topp