Kjære Satan

DeletedUser

Guest
Hehe blir vel på en helt annen måte?

Viser bare hvor desperate dere er :D
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Det er forskjell mellom å bytte side og gi den andre siden en sjanse for å beskytte seg og gi tid til å forberede en å sende tog midt på natten uten noe som helst advarsel. Ikke nok med det, men at de ble spurt om å få støtte fra samme spilleren pga. de ble "angrepet", er egentlig helt hårreisende... Det vi (Kick) gjorde er jeg enig med er ikke bra det heller, men dette tar jo kaka...
 

Bohic

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Jag står inte på någon sida när det gäller detta .... jag tycker lika illa om det oavsett vilken sida som gör det!! Jag skulle önska lite fair play på v23 om det är möjligt! :)
 

DeletedUser

Guest
Får jo bare ekstra motivasjon til å sende dere på rimmen :*
 

DeletedUser

Guest
Patrick <3
Håper det går bra med deg! Takk for sist på v16.

Ang det som har skjedd, så er det vel i gråsonen ift regelbrudd? Mangler vel kun at dem var KV for å få grålagt kontoen til Moa og co?
Jeg vet ikke 100% hva som skjedde, derfor spørsmålstegn.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
før dere tar dette videre, all diskusjon om mulige regelbrudd skal ikke forekomme på forum, mistanke om regelbrudd tas på ticket, nevnes det her, får du noen dagers "pause" herfra.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Ikke vi som har 502 allies er det? Eller tribalhugger om du vil.

Konklusjon:

Dere har absolutt ingen verdens ting dere skulle ha sagt.


Ser virkelig ikke hvordan det har med noe som helst med det å gjøre? Men fortsatt så var det sånt at sist jeg sjekket så er det noe som heter diplomati i spillet, og der kan man legge till allierte/iap og fiender. Det har vi gjort, det samme har dere gjort. Så ser ikke hvordan du kan nevne det. Vi sier ikke noe om dere plutselig skulle alliere dere med hele verden, kjør på sier vi. Og gjør dette litt mer interessant på rettferdigvis og ikke gjennom å jukse og å lure folk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke vi som har 502 allies er det? Eller tribalhugger om du vil.

Konklusjon:

Dere har absolutt ingen verdens ting dere skulle ha sagt.



Haha! Vi har flere venner enn dere!

Og du skulle bare visst hvor mye jeg holder igjen fra å si. Alt som ikke kommer ut på "trykk".. Det er jaggu ikke lite. Så jo, jeg har mye jeg skulle ha sagt, og en del jeg gjerne kan holde for meg selv :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det som er tillatt er tillatt, da må det være aksept for at det gjøres. Man kan gjerne velge å ikke benytte seg av alt som er lov selv, men å klage over at andre benytter seg av det er egt ikke noe point :hmm:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kanskje det heller skal settes et større fokus på faren ved å rekruttere fiende? Kan jo ikke ta det som et totalt sjokk at dem man får inn derfra kanskje ikke er helt til å stole på og skrike ut om alt og ingenting når man så blir forræda, de har jo tross alt forrædet en gang når dem byttet side på verdenen.

2 personer som har forlatt stammen sin og gått til fienden på denne verdenen, begge er nå tilbake i sin opprinnelige stamme, en tilfeldighet? Neppe. Ikke stol blindt på folk kun fordi de er i samme stamme...
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Definer hva en lov er da.

SNL skrev:
Som oftest regner man bare skrevne rettsregler som lov, slik at sedvanerett faller utenfor.
Jusleksikon skrev:
Rettsregel er en juridisk rettighet eller plikt i samfunnet som om nødvendig kan fastslås av en domstol eller annen lovlig offentlig myndighet. Når rettsregelen er fastlagt har en kommet frem til gjeldende rett på et rettslig spørsmål og like konkrete tilfeller skal gi samme rettsvirkning (rettslige løsning). At like tilfeller juridisk behandles likt, er en del av rettssikkerheten i en rettsstat. Normalt kan en rettsregel håndheves med bistand fra offentlig myndighet.

Av denne definisjonen av en "lov", vil jeg neppe si at forumet er bygget opp av lover. Dette fordi Dakapo kan fritt legge til og endre det hun vil i regelverket, samt det er flere ulike mennesker som håndhever de, mest sannsynlig forskjellig. Du bør også kanskje tenke deg at dette er reglene på forumet, ikke de som gjelder i selve spillet. Men, for all del. Om du mener at alle på forumet blir behandlet likt, og at det i den øverste menyen står "forumlover", feel free. :)
 
Topp