Kjære Satan

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ingen tvil om at det ikke finnes regler mot slikt spill, utenom den lille aktivitetssjekken som var i gråsonen.

Men så er det heller ikke derfor dette diskuteres, fra min side så viser det spillerne sin sanne natur, som går imot de sosiale normene og reglene som mange føler betyr like mye som selve reglene. For min del betyr det tre nye spillere jeg ikke kommer til å stole på igjen, og hvor jeg skammer meg over å ha gitt dem denne tillitten i utgangspunktet, byen som ble tapt blir da helt og holdent et resultat av min egen naivitet.

Det betyr derimot ikke at jeg ikke kommer til å gjøre gjengjeld IG, og det har langt ifra tatt fra meg motivasjonen for verdenen. Personlig tror jeg også dette kostet kontoen dyrt med tanke på tropper, så tror ikke de gleder seg alt for mye over den ene byen de fikk nesten gratis, når de mistet 3 halvfulle nukes og et tog på neste byen de prøvde å ta.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Aldri undervurder en veteran og stjerne spiller som Robert :)
Du er hjertelig velkommen Robert
 

Daenerys Targaryen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ser virkelig ikke hvordan det har med noe som helst med det å gjøre? Men fortsatt så var det sånt at sist jeg sjekket så er det noe som heter diplomati i spillet, og der kan man legge till allierte/iap og fiender. Det har vi gjort, det samme har dere gjort. Så ser ikke hvordan du kan nevne det. Vi sier ikke noe om dere plutselig skulle alliere dere med hele verden, kjør på sier vi. Og gjør dette litt mer interessant på rettferdigvis og ikke gjennom å jukse og å lure folk ;)

Du kalte oss i Upside Down/ Satan feige. Jeg mener dere spiller med feighet når dere velger å alliere dere med hele verden. Ja, dere kan ha så mange allierte dere bare vil, men uansett. Trenger dere virkelig alle disse alliansene for å slå oss? Du nevner i ditt første innlegg at du kaller OSS i Satan for feige for den handlingen som ble gjort. Men denne handlingen ble utført av EN spiller. Jeg støtter ikke det de gjorde, men dere er like ille selv så dere trenger ikke surte over det her. Ta det heller som en litt større utfordring istedenfor å bry seg om hva som skjer i andre stammer.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Hadde dere ikke rekrutert inn fiender i utgangspunktet ville det aldri skjedd, just saying
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Var da ikke Kick som tok inn Moa,
og rekrutert høres ut som man har forsøke å overtale folk til å joine sin side, her var det vedkommende selv som tok kontakt og "ville inn"
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Du kalte oss i Upside Down/ Satan feige. Jeg mener dere spiller med feighet når dere velger å alliere dere med hele verden. Ja, dere kan ha så mange allierte dere bare vil, men uansett. Trenger dere virkelig alle disse alliansene for å slå oss? Du nevner i ditt første innlegg at du kaller OSS i Satan for feige for den handlingen som ble gjort. Men denne handlingen ble utført av EN spiller. Jeg støtter ikke det de gjorde, men dere er like ille selv så dere trenger ikke surte over det her. Ta det heller som en litt større utfordring istedenfor å bry seg om hva som skjer i andre stammer.

Minn meg på når jeg sa satan/upside down? jeg snakket om Moaking kontoen, men du dro inn stammen din av deg selv. Jeg snakket om denne ENE kontoen men du ville jo dra deg selv inn. men nå som du har gjort det så la oss snakke, for det første hva er greia med alliert oss med hele verden? Nå vet jeg ikke helt hvor mange allianser dere har men jeg kan vedde på at vi har begge nesten like mange (+-1) og nei vi trenger ikke alliansene for å slå dere men når vi alt har de alliansene så kan vi ikke slå de opp, spesielt ikke når vi har en felles fiende. ingen stoppet dere fra å skaffe allianser og ingen stopper dere heller.

Hadde dere ikke rekrutert inn fiender i utgangspunktet ville det aldri skjedd, just saying

Vi gjorde ikke dette og de som gjorde det hadde troa på at moa snakket sant siden de kjente til hverandre og på grunn av skype kranglen, moa samarbeider med en som kalte han for "jævla neger" det hadde ingen forventa.

Dere gjorde også det samme da dere tok inn peli bare at forskjellen er at når peli ville tilbake brukte vi ikke den muligheten til å få info fra motstanderen og adle han på natten mens han sover etter en aktivitetssjekk.




Dette her kan umulig bli forsvart, og til de av dere som prøver......... det er dette som ødelegger TW samfunnet og gjør at verdenene blir mindre og mindre på .no

EDIT: det ble veldig mye moa her på slutten men jeg mente moaking kontoen da jeg ikke er sikker på hvem i kontoen som gjorde hva.
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg og Moa har i den tid ikke kommunisert og ei heller samarbeidet. Jeg slutta på V23 minutter etter det jeg skrev til Moa.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Kanskje vi har ulike syn på det men jeg vil si at alle medlemmer av en stamme samarbeider om å vinne verdenen sammen.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Minn meg på når jeg sa satan/upside down? jeg snakket om Moaking kontoen, men du dro inn stammen din av deg selv. Jeg snakket om denne ENE kontoen men du ville jo dra deg selv inn. men nå som du har gjort det så la oss snakke, for det første hva er greia med alliert oss med hele verden? Nå vet jeg ikke helt hvor mange allianser dere har men jeg kan vedde på at vi har begge nesten like mange (+-1) og nei vi trenger ikke alliansene for å slå dere men når vi alt har de alliansene så kan vi ikke slå de opp, spesielt ikke når vi har en felles fiende. ingen stoppet dere fra å skaffe allianser og ingen stopper dere heller.

Hvorfor ha allianse hvis dere ikke er tjent med det? Felles fiende betyr ikke venn, v1 f. eks hadde tresiderskrig. Vi har ikke hatt behovet for allianser før, kanskje det endrer seg, who knows. Men det å alliere seg med så mange som dere gjør må kunne kalles feigt, men det kan også kalles klokskap og gode ferdigheter innen diplomati, en ting kan være flere deler :)

Vi gjorde ikke dette og de som gjorde det hadde troa på at moa snakket sant siden de kjente til hverandre og på grunn av skype kranglen, moa samarbeider med en som kalte han for "jævla neger" det hadde ingen forventa.

Dere gjorde også det samme da dere tok inn peli bare at forskjellen er at når peli ville tilbake brukte vi ikke den muligheten til å få info fra motstanderen og adle han på natten mens han sover etter en aktivitetssjekk.

Dette her kan umulig bli forsvart, og til de av dere som prøver......... det er dette som ødelegger TW samfunnet og gjør at verdenene blir mindre og mindre på .no

Om jeg husker det korrekt var Kick i allianse med både Satan & Jehovas Disipler, + en IAP med Friår (vet ikke status med 666). Kick & Satan var også broderstammer som gikk inn for en felles seier til slutt, enden på visa var vel i hvertfall at Kick prøvde å få Satan til å gjøre Friår som fiende for så å forræde oss med å gå sammen med Jehovas kun timer etter at vi hadde avsluttet vårt forhold til Friår.

Det jeg vil frem til er, at uansett hvilken side en er på i Kick/Satan så ikke beskyld at du er bedre enn den andre part. Begge sider spiller stygt, men det er fullt lov :awesome:
 

DeletedUser

Guest
Jaja, velger å ta bladet fra munnen her.
Kick "alliansen" har en ally mer enn "satanstammene" i dag, så jeg vet ikke om det er så mye å snakke om? Allianser er da lov, og hvis noen velger å stå uten, så er det helt ok. Kanskje naivt å ha så høye tanker om seg selv, men altså helt legitimt. Jeg velger å se på dette som flåsete propaganda utspill, men som da er noe utdatert..
Når det gjelder "Moa" saken, så vet jeg ikke mer enn det jeg har sett og hørt, da jeg på den tiden hadde forlatt satanistene, og sett lyset. :) Moa kjenner jeg som helt seriøs, og vi har hatt litt med hverandre å gjøre i V23. Den eneste feilen som er gjort (så langt jeg kan se) er back-stabbingen av den nevnte kontoen. Det var et grovt overtramp, men så ser jeg at Moa & co prøver å rette opp dette. Gi han en sjanse.
Jeg har mer artig å komme med i god gammel forum-ånd, men sparer litt til senere også. :)

(Moa: "Nofje" var ny, men greit for meg. Takk for hyggelig omtale :))
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Allianser er kjedelig.
Allianser fører til begrensninger, som igjen gjør spillet kjedelig.
Allianser er feigt, fordi man spiller det her for å krige, eller?

Hadde gitt mye for å spille på en verden med gode innstillinger og diplomati-fritt. DET hadde vært himmelsk <3

Men å si at noen som allierer seg med andre er feigt, når din egen konto også har allianser, da sier jeg som martin Schanche: "No va du smart, no va du j***a smart!"
(siden det ble sagt på nasjonal TV, håper jeg ikke det bryter noe regler her på et forum?)
 

DeletedUser

Guest
da sier jeg som martin Schanche: "No va du smart, no va du j***a smart!"

Haha... :)
Et par andre fra beslektet bransje:
* It`s not only only, but but..
* It`s not the fart that kills, it`s the smell...


Han burde også være kjent? :) Begge sklir også rett inn her i V23
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det har kommet de siste 48 timene mtp. at vi følte nødvendighet for det i bakgrunn av deres forholdsvise store allianse.
 

DeletedUser

Guest
Det har kommet de siste 48 timene mtp. at vi følte nødvendighet for det i bakgrunn av deres forholdsvise store allianse.

Yeah, I know. Helt fair, og faktisk helt enig, men da dreper vel det enkeltes hyling om allianser. Kun det som var budskapet. :)
Er enig (med flere) om at en spion og ally-fri verden hade vært kult, men det skjer altså ikke i V23 ;)
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Hvorfor ha allianse hvis dere ikke er tjent med det? Felles fiende betyr ikke venn, v1 f. eks hadde tresiderskrig. Vi har ikke hatt behovet for allianser før, kanskje det endrer seg, who knows. Men det å alliere seg med så mange som dere gjør må kunne kalles feigt, men det kan også kalles klokskap og gode ferdigheter innen diplomati, en ting kan være flere deler :)



Om jeg husker det korrekt var Kick i allianse med både Satan & Jehovas Disipler, + en IAP med Friår (vet ikke status med 666). Kick & Satan var også broderstammer som gikk inn for en felles seier til slutt, enden på visa var vel i hvertfall at Kick prøvde å få Satan til å gjøre Friår som fiende for så å forræde oss med å gå sammen med Jehovas kun timer etter at vi hadde avsluttet vårt forhold til Friår.

Det jeg vil frem til er, at uansett hvilken side en er på i Kick/Satan så ikke beskyld at du er bedre enn den andre part. Begge sider spiller stygt, men det er fullt lov :awesome:




Som lederen til satan vet du jævlig lite om ting, når jeg som bare en helt random medlem vet mer enn deg. Du har feil i en del ting, spesielt med hvor mange allianser vi har. Når ble EN mer enn dere hele verden? Og tilslutt så vil jeg si at vi er tjent med alliansen vår, vi viiil ha den allianse jeg bare svarte han i stammen din om at vi kan sikkert vinne uten allianser også med tanke på hvor lite kontroll dere har på medlemmer og verden generelt.
 
Topp