Kjære Verden 1

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
selvfølgelig, nå som Bol er på vei nedover så skal alle disse gamle "quittersene" hoppe frem fra under senga og si, "tatta tatta taaaaa, vi skal redde dere vi ja". Vi får vel bare gjøre det like kjedelig en gang til.


Lite imponert.

hvem er "alle de "quittersene""?
 
Reaksjonspoeng
3
Problemet er at det er altfor få stammer. Det blir ingen overraskelsesmomenter med tre store stammer og ørten små som ikke kan gjøre en flue fortred.
 

Acar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja Casper, jeg venter i spenning på å se hva Bol drar opp av hatten denne gangen. Dere har jo tatt inn gode gamle Pewk On Me på en konto nå, blir spennende å se hva han får til.
 

DeletedUser

Guest
Det beste hadde vært hvis et par stk fra topp stammene gikk ut å lagde stammer, altså underdog-stammer. F.eks alle topp 20 på K 45 i en stamme, alle på topp K44 i en stamme osv.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg spiller ikke på verden 1, så jeg kan gi en nøytal kommentar over hvilken stamme jeg synes har utmerket seg best her i krigen.

Kort og greit må det være BOL, herregud, når dere må samle så mange stammer sammen for å klare å ta en stamme - da må de være gode.

Spesielt når det likevel tar dere 3 år. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, er vel ganske bra med fakta det min venn :)

Så Kenn eller MD, hva skal dere svare? :rolleyes:

vi alle venter i spenning! :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller ikke på verden 1, så jeg kan gi en nøytal kommentar over hvilken stamme jeg synes har utmerket seg best her i krigen.

Kort og greit må det være BOL, herregud, når dere må samle så mange stammer sammen for å klare å ta en stamme - da må de være gode.

Spesielt når det likevel tar dere 3 år. :rolleyes:

Du tuller, ikke sant? Det eneste dette beviser er at, sånn som det ser ut nå, så taper BOL mot seks stammer. Det betyr ikke at de ikke ville tapt mot bare en stamme - å ta noen konklusjoner i den retningen blir en smule ulogisk. De greier jo ikke engang å ta flere byer enn de mister, noe som er ganske imponerende med tanke på mynt-systemet.

Når man ser på den siste tiden så ser det ut til at ratioen med erobringer fra motsatt side bare blir større og større for Renegades og IB. Kanskje ikke helt uventet.
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp