Kjøp av pp virker ikke?

Status
Stengt for ytterligere svar.

miskyy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei og god kveld. Jeg sitter her enda en kveld på verden 18. Går inn på mobilen for å kjøpe pp i appen. Betaler, men får deretter følgende beskjed: "Suksess, dine premiumpoeng er lagt til i din konto". Det får jeg alltid. Men nå får jeg ikke poengene mine? Og blir heller ikke trukket fra iTunes kontoen min?

Noen som har opplevd det samme? Eller noen som har no tips?

Alt hjelper! Takk

-Magnus (killer4)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Når teamet ikke besvarer dette mer enn "send ticket" vet du at det er lite håp for .no (giggle)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
når det gjelder pp, er det kun Dakapo som har tilgang, og da for at det skal kunne dokumenteres ovenfor systemet, inno, og de som står for overføring av penger, så må det sendes ticket.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
det er hva du tror. men i enkelte tilfeller er det ikke alltid lett å finne feilen, eller få videre kontakt med folk som styrer andre deler av systemet. om Dakapo lokaliserer problemet, er det ikke alltid ho kan fikse det, men må sende det videre, og da er man jo også avhengig at de er på jobb og tilgjengelig.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det bør i alle fall være en selvfølge å gi tilbakemelding til den som lurer. Hadde vært greit å vite, at han kanskje må vente litt, pga osv..
Har vel nevnt det før, men dere er faktisk "kundebehandlere" for .no/Innogames, og vi burde forvente den service og få et svar innen rimelig tid.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
det er nok bare Dakapo som har denne inforamsjonen, så teamet er ikke ansvarlig for dette. og Dakapo har en del oppgaver å ta seg av, dette spillet er ikke det eneste ho er CM for, det er lassevis med opggaver å ta tak i, oversettinger, tickets, svare på poster. Da er det fort gjort at enkelte ting glemmes en stund. Og som de fleste andre av oss, så har ho et liv utenom TW, med jobb og venner. Håper dere har litt forståelse for at ting kan ha tatt litt lenger tid enn normalt nå i disse travle juletider. Og om man fortsatt venter på svar, kan det kanskje være bedre med en liten purring(på ticket) så ho kanskje finner den igjen i alt av oppgaver?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Føler man fikk kjappere tilbakemeldinger før, men full forståelse for den Starboy :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Om hun har tatt på seg for mange arbeidsoppgaver (CM på for mange spill) er da ikke vårt problem og noe vi skal belastes for?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Om hun har tatt på seg for mange arbeidsoppgaver (CM på for mange spill) er da ikke vårt problem og noe vi skal belastes for?

jeg tviler på at noen egentlig er belastet av dette, men kan jeg spørre om en ting? er DU belastet av dette, eller spør du bare for å plage Dakapo? for dette er nemlig noe som kun har forekommet nå i juletiden, hvor Dakapo, som jobber i butikk, har hatt lange dager på jobb og kanskje ikke har rukket over alt. Legg til at hun da i tillegg har vært syk også. og likevel rukket å få gjort det viktigste.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp