Knallis søker stamme

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
heisann. når jeg nå sitter og titter på alt som foregår i V4 så kjenner jeg at jeg får litt lyst til og prøve meg der.
men da er det jo viktig og finne seg en god stamme. med det så mener jeg en stamme som passer for meg.
jeg er av den oppfattning at i en god stamme så er det plass for alle typer. litt som i LAW i V2. alle kan ikke være like ambisiøse eller gode. man må ha alle typer med for og skape en hel verden.

uansett så sluttet jeg i V2 på grunn av mye pes IRL. så om jeg starter i V4 så bør stammen som jeg kan få plass i, tenke på det. jeg vil ikke ha noen tunge verv i den stammen. vil rett og slett ha det litt gøy.
har bittelitt erfaring fra V1, men jeg sluttet der etter kun kort tid. i LAW var jeg Diplomat til den dagen jeg la ned hele greia.
jeg er nok i overkant aktiv på forumet, men er ikke flink på spam. (vi hadde andre i LAW som var/er langt bedre en meg på det).
på en heldig dag er jeg flink til og få med andre på mine mer, eller mindre, ambisiøse prosjekter.
det jeg ikke er flink på er og si nei når noen spør meg om hjelp. og jeg synes fort synd i en fiende som ber om nåde.
og jeg kan få farsfølelser om det er noen som setter dådyrøya sine på meg og spør om noe.
om det var noe mer så er det bare og spørre.

ps. jeg har ikke startet opp enda, og vil ikke gjøre det på en liten stund enda. så jeg er kållåpen for forslag på hvor jeg bør starte.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du vill spille for å ha det gøy kan du søke i Outlaw :D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Har ett forslag jeg ;)

Send meg en mail på forum så skal jeg se om ikke jeg får fiksa en fin stamme som jeg tror vil passe deg Knallis :)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tja om du sjekker beliggenheten min i v4 og det er passende for deg er du velkommen til meg.
 

DeletedUser

Guest
Du var vel på v3 og? Hvis jeg ikke husker feil.. hvis jeg blander deg med noen så¨får du bare unnskylde, men hvis ikke så virket du absolutt som en skikkelig oppegående person som enhver stamme vil få god bruk for ;)
 

DeletedUser

Guest
Du kan jo joine noen av dine gamle venner fra LAW, og bli med stammen #8:D
 
Topp