Tilbakemeldingstråd Kommentarer og/eller spørsmål om Nordic Games

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Det står jo ikke noe spesifikt om hvordan man vinner der da. Men er det slik at det kun er laget som vinner på joint så blir det jo bingo. Ikke lett å påvirke den konkuransen nevneverdig.

Ikke spør meg hvorfor TW-team er relativt hemma.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Står at all info man trenger blir sendt ut når konkuransen starter, men kan ikke si at den infoen vi fikk på V1 ga meg ALL info jeg trengte.

Men å få svar her på forumet er vel som å tro på Julenissen. En må vel starte en egen tråd i spørsmåls seksjonen og vente til våren for svar fra teamet.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Står at all info man trenger blir sendt ut når konkuransen starter, men kan ikke si at den infoen vi fikk på V1 ga meg ALL info jeg trengte.

Men å få svar her på forumet er vel som å tro på Julenissen. En må vel starte en egen tråd i spørsmåls seksjonen og vente til våren for svar fra teamet.

Hjelper det med en ticket mon tro?
 

DeletedUser

Guest
har folka på Innogames en intern konkuranse om å finne på de teiteste tinga de kan utsette oss spillere for eller??
en konkuranse som kan gagne stammen min eller til nød meg selv, kan jeg være med på, men dette her virker da som noe stort tull. hvorfor i alle dager skal jeg gjøre noe som kan gagne mine fiender?? jeg skal liksom farme mest mulig ress på 24 timer. jah, glem det, for en gangs skyld så skal troppene mine få en fridag. Innogames, det er på tide dere skjerper dere..
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
herregud da...

hvordan skal vi på v15 påvirke denne noe nevneverdig?
den fargen som har mest på v15 atm er Grønn med sine knappt 30mil, når mann da ser at det her farmes 1 mio på 25 sek da ser man jo hvor teit d er, gjør det verdensbasert, basta bom.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
herregud da...

hvordan skal vi på v15 påvirke denne noe nevneverdig?
den fargen som har mest på v15 atm er Grønn med sine knappt 30mil, når mann da ser at det her farmes 1 mio på 25 sek da ser man jo hvor teit d er, gjør det verdensbasert, basta bom.


Utrolig irriterende konkuranse dette her, kunne heller bare gitt 1/4 av spillerne en bonus på random trekking. Helt meningsløst. Gir bort en boost til de som er heldige???
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Mulig å fått vite hensikten med en konkuranse som heller burde vært en trekning om hvem som får bonus enn å gi spillerne en konkuranse som er en konkuranse en kan ha en påvirkning selv på utfallet? Dette her er jo helt latterlig og meningsløst.

Dette er jo ikke noe konkuranse. Det er jo bare tull.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hensikten er nok bare et forsøk på å tilføre noe nytt til spillet.

Ett elendig forsøk.

noe nytt som ikke enkeltspillere kan ha noe påvirkning på utfallet?? ÅÅÅÅÅ så spennende, NOT.

Fortell om visjonen bak dette forsøket?

Syns Innogames burde se å skjerpe seg og heller forbedre produktet sitt, gå til forslags seksjonen her på .no forumet og det bugner over med forslag til hvordan forbedre produktet og så bruker de tid og krefter på å implementere ett lotteri med bonus i premie. Godt jobba.
 
Sist redigert:

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Hvordan i alle dager mener du vi skal kunne si noe om visjonen bak dette?
Nok er nok. Kom med relevante spørsmål med forankring i virkeligheten og det vi i alle fall har innenfor våre ansvarsområder, eller la være.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Hvordan i alle dager mener du vi skal kunne si noe om visjonen bak dette?
Nok er nok. Kom med relevante spørsmål med forankring i virkeligheten og det vi i alle fall har innenfor våre ansvarsområder, eller la være.

Dere er jo endel av Innogames og de må jo ha en visjon med å implementere denne konkuransen. Jeg er sluttbruker og en kunde, jeg lurer på hva tanken er bak en konkuranse som kun er ett lotteri og spilleren selv har så liten innvirkning på? Skal man kunne påvirke dette så må man jo kunne kommunisere med alle på sitt lag, kunne du sendt meg en e-mail liste over alle på mitt lag? fra alle verdener(sverige,danmark........)
 

DeletedUser

Guest
Dere er jo endel av Innogames og de må jo ha en visjon med å implementere denne konkuransen. Jeg er sluttbruker og en kunde, jeg lurer på hva tanken er bak en konkuranse som kun er ett lotteri og spilleren selv har så liten innvirkning på? Skal man kunne påvirke dette så må man jo kunne kommunisere med alle på sitt lag, kunne du sendt meg en e-mail liste over alle på mitt lag? fra alle verdener(sverige,danmark........)

Jeg mener at man ikke behøver å kunne kommunisere med alle på sitt eget lag for å påvirke utfordringene. Alle farmer, knuser eller bekjemper så mye som mulig, og det er det.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg mener at man ikke behøver å kunne kommunisere med alle på sitt eget lag for å påvirke utfordringene. Alle farmer, knuser eller bekjemper så mye som mulig, og det er det.

Min erfaring er at man kan oppnå sinnsykt mye med god kommunikasjon og hvordan mener du man kan påvirke dette som enkeltspiller?? Jeg farmet 200 mio ressurser på forrige utfordring og det betydde ingenting. Alle farmer tydeligvis ikke.
 

DeletedUser

Guest
Min erfaring er at man kan oppnå sinnsykt mye med god kommunikasjon og hvordan mener du man kan påvirke dette som enkeltspiller?? Jeg farmet 200 mio ressurser på forrige utfordring og det betydde ingenting. Alle farmer tydeligvis ikke.

Selvfølgelig vil god kommunikasjon utgjøre en forskjell, men å få tilsendt emails på emails ettersom lagene skifter ganske ofte virker for meg.. Tja, overflødig. Alle må bidra for at sitt lag skal vinne, sånn er det bare. Mon tro om, hvis du hadde hatt emails'ene til laget ditt, om de hadde farmet mer?
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Selvfølgelig vil god kommunikasjon utgjøre en forskjell, men å få tilsendt emails på emails ettersom lagene skifter ganske ofte virker for meg.. Tja, overflødig. Alle må bidra for at sitt lag skal vinne, sånn er det bare. Mon tro om, hvis du hadde hatt emails'ene til laget ditt, om de hadde farmet mer?

Har lagene skiftet til nå? NOPE

Kom med fakta neste gang a.
 
Topp