Konkurranse ! Ny - Viktig !

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
På grunn av en omfattende gjennomgang av systemet i TW og en del arbeid med å endre systemet for videre drift, har dette krevd en del arbeid og timer med grundig gjennomkjøring.
Dette måtte bli en førsteprioritet som har medført til mindre tid til overs ovenfor forumet her.
Siste test gjøres akkurat nå og det vil være på plass iløpet av helgen.

Jeg kan ikke annet å beklage ovenfor dere at dette har tid, men når det er så omfattende og en del oversettelser som skal gjennomgåes for nye funksjoner i TW verktøyet på samtlige enheter, så tar det dessverre en del tid.

For å legge et lite plaster på såret, så vil jeg plukke ut 3 stk her som får premium poeng.
1. 200
2. 75
3. 50

Alt dere trenger å gjøre er å skrive "Hei" i denne tråden eller dere står fritt til å være kreative. Eneste regelen for denne lille og enkle konkurransen er: Ingen negative ord.!

Legger ut vinnerne på førstkommende Mandag!. Det blir en konkurranse til i Neste uke som er en del av å gi noe tilbake for fraværet her på forumet.

Håper dette hjelper litt og at dere alle har en trivelig helg.

Mvh
Strat
 
Sist redigert av en moderator:

zoom63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei! Så flott at det kommer en ny konkurranse. Liker at det er litt variasjon.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hei,
På grunn av en omfattende gjennomgang av systemet i TW og en del arbeid med å endre systemet for videre drift, har dette krevd en del arbeid og timer med grundig gjennomkjøring.
Dette måtte bli en førsteprioritet som har medført til mindre tid til overs ovenfor forumet her.
Siste test gjøres akkurat nå og det vil være på plass iløpet av helgen.

Jeg kan ikke annet å beklage ovenfor dere at dette har tid, men når det er så omfattende og en del oversettelser som skal gjennomgåes for nye funksjoner i TW verktøyet på samtlige enheter, så tar det dessverre en del tid.

For å legge et lite plaster på såret, så vil jeg plukke ut 3 stk her som får premium poeng.
1. 200
2. 75
3. 50

Alt dere trenger å gjøre er å skrive "Hei" i denne tråden eller dere står fritt til å være kreative. Eneste regelen for denne lille og enkle konkurransen er: Ingen negative ord.!

Legger ut vinnerne på førstkommende Mandag!. Det blir en konkurranse til i Neste uke som er en del av å gi noe tilbake for fraværet her på forumet.

Håper dette hjelper litt og at dere alle har en trivelig helg.

Mvh
Strat
hei
å
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei,

Ikke tenk på ditt fravær, som sagt, personene på forumet er veldig negative :)

-A/Lord Bobil
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Få bevege hever bebygges dumpe vegetarianer hevelse utboks fekk vet at flomlys er uførhet
 
Topp