Koss farge??

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har du blitt tvunget med på shopping Moa? :D
Ser ut som Brunt/nesten litt gull og hvitt med blåskjær
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Benja nei, bildet der e den mest berømte bildet i 2015 no. Den mindfucke alle. Og æ ser svart blått så vet ikke koffer du ser gull hvit. Bruker du brilla benja?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kan dere ingenting om farger, eller? Ekstra mørk khaki og lys gråblå.

De to er komplementærfarger.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fargen på kjolen kommer helt an på hvilket lys du sitter i. Alle burde vite at fargene er refleksjoner av lyset den blir truffet av. I mitt tilfelle absorberer kjolen alle farger på kvinnens mest beglodde steder, og reflekterer fargen blått på resterende deler.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Fargen på kjolen kommer helt an på hvilket lys du sitter i. Alle burde vite at fargene er refleksjoner av lyset den blir truffet av. I mitt tilfelle absorberer kjolen alle farger på kvinnens mest beglodde steder, og reflekterer fargen blått på resterende deler.

En stjerne reflekterer ikke blått lys selv om den er blå :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Energi :p

Solen/stjerner reflekterer heller ikke lys de sender ut sitt eget lys,
og det finnes flere farger på ulike soler avhengig av om solen holder på å brenne ut eller ikke.

Blå, hvit, gul, rød og mange som mener svarte hull er eksploderte soler som trekker energi tilbake igjen.
 

DeletedUser

Guest
er det ikke forskjellige farge pågrunn av temperatur? Vis ikke my whole life has been a lie
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jo men temperaturen avhenger av om stjernen holder på å brenne ut. Rød da startet det å nærme seg slutten og er langt ifra like varm som blå.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ikke filosofi, ren fysikk.

Har bestemt meg angående kjolen nå, den er brun og hvit for å gå tilbake til tema :D
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Energi :p

Solen/stjerner reflekterer heller ikke lys de sender ut sitt eget lys,
og det finnes flere farger på ulike soler avhengig av om solen holder på å brenne ut eller ikke.

Blå, hvit, gul, rød og mange som mener svarte hull er eksploderte soler som trekker energi tilbake igjen.

Feil. De reflekterer lys fra andre legemer, men den er så mikroskopisk at man i fysikken bare tar for seg den termiske strålingen. Div, stjerner blir tatt som svarte legemer.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vi filosoferer innenfor fysikkens linjer i faget Astronomi, Benja. Jeg vil ikke si oss eksperter innenfor dette her. Derfor filosofi! :)
 
Topp