Krig mot TTA (Persia) er over

DeletedUser

Guest
userimagekrigserklering.gif


Som mange vet så har vi i BIRKI hatt en krig med TTA gående, men vi utroper oss nå til vinnere av denne krigen. Litt om bakgrunnen for denne krigen(e)

Det var en gang en stamme som het OTK. BIRKI kom i krig med OTK grunnet enkelte angrep og at begge parter trengte mer og ekspandere på. Tiden gikk og OTK sendte angrep etter angrep, men hvor enn de kom så var byene fulle av tropper. Til slutt så trodde enkelte at vi hadde fått med oss en annen stamme til å stacka alle byene våre. Men da vi ikke hadde noen annen stamme til å gjøre det, så satt det litt høyere krav til våre spillere. Alle som lå bak fronten sendte frem alt de hadde av forsvar, mens de som lå i front måtte sende alt av de hadde av angrep mot OTK samt og være veldig aktive når det gjaldt å flytte rundt på de forsvarstroppene de hadde til rådighet.
Etter 5 måneders krig kapitulerte OTK.

Noen av de tidligere OTK spillerne dannet en ny stamme kalt Persia og de sverget hevn over oss og sa de kom til å knuse oss. Men da sommerferien nærmet seg tidligere i år så brøt det ut krig av samme grunner som mot OTK.
Men denne gangen trengte vi ikke å flytte så mye på tropper da Persia ikke kunne angripe. Det var den mest tafatte gjengen i V2's historie. Vi mistet totalt 34 byer mens de mistet noen hundre byer. De også kapitulerte etter en stund.

Men det stoppet ikke der, de som var igjen av Persia dannet en ny stamme kalt TTA. De merget da med en annen stamme på topp 20. De ga oss nesten litt motstand. De nye spillerne tok noen byer av oss, men fortsatt klarte de ikke gjøre noe særlig da vi tok byene tilbake + noen hundre byer til.
Nå har de fleste fra TTA gått inn for å lage en ny tafatt stamme som heter PE. Vi er ikke i krig med PE da de er en møkka stamme lik alle de andre de har dannet og vi er nå klare for nye utfordringer i V2 krigen :) Men vi kommer fortsatt til å adle litt PE, men nå er de bare vanlig røde byer.

Så vi utroper oss da til en suveren vinner i krigene mot OTK-Persia-TTA.
Vi er nå klare til å satse 100% på vår nye fiende(r) når det blir offentlig gjort i kveld :)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med seieren. Jeg har gjort litt research selv...

TTA ble etablert den 4. sept i år... Og her er statistikken i krigen dere har vunnet:

Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: TTA
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 345
Side 2: 70
Forskjell: 275

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,148,468
Side 2: 555,294
Forskjell: 2,593,174

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer ^^

Litt gøy med en slik historie over stammene ^^ OTK var jo også"etterkommer" av den stammen jeg selv startet opp i, SOND, som ble til OOND når de gikk inn i allianse med Domini. OOND ble forøvrig ettertrykkelig knust av LAW. Mener de først ble til en tidligere TTA, før de ble til OTK?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke helt sikker på det. Jeg har bare sjekka litt rundt helt bak til OTK.
Mulig jeg tar meg tid til å se litt til senere i kveld. Men jeg regner med at det blir en hektisk kveld/natt. ;)
 

Doomdark

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer ^^

Litt gøy med en slik historie over stammene ^^ OTK var jo også"etterkommer" av den stammen jeg selv startet opp i, SOND, som ble til OOND når de gikk inn i allianse med Domini. OOND ble forøvrig ettertrykkelig knust av LAW. Mener de først ble til en tidligere TTA, før de ble til OTK?

TTA (første versjon) var understammen til OTK, men ble etter hvert slått sammen med moderstammen.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer ^^

Litt gøy med en slik historie over stammene ^^ OTK var jo også"etterkommer" av den stammen jeg selv startet opp i, SOND, som ble til OOND når de gikk inn i allianse med Domini. OOND ble forøvrig ettertrykkelig knust av LAW.


OTK startet som DON og var med i `Ordnen´ eller `The Order´ om du vil.
(Domini og gjengen)
Senre så merget DON og OOND.
Dette gikk ikke så bra, pga OOND ledren var en smule maktsyk.
Så de gamle DON lederne lagde DON igjen.
Etterhvert så ble DON til OTK.

Når det gjelder Persia og TTA, så har det ikke noe med OTK å gjøre.
Det var kennethskog og gjengen hans sine stammer.

I Krigen mellom Birki og OTK så var det vel bare OTK som angrep og Birki som forsvarte.
Men berømmer Birki´s evne til å forsvare seg, en av de beste forsvars stammene på TW.
 

DeletedUser

Guest
I Krigen mellom Birki og OTK så var det vel bare OTK som angrep og Birki som forsvarte.
Men berømmer Birki´s evne til å forsvare seg, en av de beste forsvars stammene på TW.


Takk for skryten , selvom jeg svarer litt sent... Så ikke dette svare :(
Vi har lært oss forsvar, men ikke alle erkjenner det enda:p

Men hvorfor var det da OTK som kapitulerte og ikke BIRKI?!
 
Topp