Krigserklæring

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ver til deg mitler
ledere som ikke ser forskjell på seg selv og eks. landet sitt går som regel på en smell. historisk iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jeg syens nå baroner og hertuger snakker på vegne av stammen sin når de skriver på forumet, men man skjønner selv når det er sånn og når det er sånn.

snakk om å dra seg selv inn i sin egen felle:S

Hvor, jeg gjentar, hvor mange ganger har du sagt. "Jeg sier dette som hva jeg mener og ikke hva TW mener?? :confused:

og du er vel baron om jeg ikke har sett feil.:cool:
 
Reaksjonspoeng
3
snakk om å dra seg selv inn i sin egen felle:S

Hvor, jeg gjentar, hvor mange ganger har du sagt. "Jeg sier dette som hva jeg mener og ikke hva TW mener?? :confused:

og du er vel baron om jeg ikke har sett feil.:cool:

Ehhmm...

Hvis du sier på forhånd av ditt innlegg at du snakker for deg selv og ikke for stammen din så er det selvfølgelig deg du snakker for.

Men hvis du forsnakker deg og kommer i ettertid og sier at " Nei dette var min mening. Ikke stammens" så er det noe rart.

Og det meste jeg sier er vel på min stammes vegne.
 

DeletedUser

Guest
enig der.
Er jo ikke noe problem om man hvis man pressiserer på forhånd at man ikke snakke på vegne av stammen.

Probleme oppstår først hvis man kommer med det i ettertid:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ehhmm...

Hvis du sier på forhånd av ditt innlegg at du snakker for deg selv og ikke for stammen din så er det selvfølgelig deg du snakker for.

Men hvis du forsnakker deg og kommer i ettertid og sier at " Nei dette var min mening. Ikke stammens" så er det noe rart.

Og det meste jeg sier er vel på min stammes vegne.

ups, har det noe med at ejg satt oppe hele natta for å snipe tog ? :rolleyes:

tolket det du sa litt feil, første gangen..
 
Topp