Krimineli - Se På Han Nå

DeletedUser

Guest
Nå har jeg endelig mekka en helt ny låt om livet mitt fra jeg var liten til 15års alderen ;) til dere som er snille og er ærlige, værsåsnill og si hva jeg gjør dårlig om jeg gjør noe dårlig og hva jeg burde forbedre :)

Du må gjerne vise låta til dine venner og se hva de syns :)

Cloudless - Se På Han Nå
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tusen takk for tilbakemelding! :)

Ja, starta rett før nyttår med rap :) tenkte jeg måtte skrive en låt om ossen livet mitt har vært hehe :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, teksten var kul den, men som sagt er vokalen litt uklar... Melodien er kjempe bra og passer :)
 

DeletedUser

Guest
jeg likte den jeg syns ikke det er noe galt egentlig men jeg bare hører på den, ikke sånn som dere voksne gjør:p
 

DeletedUser

Guest
Det sier du bare fordi du er utlenning selv? :D

Nei da ;p Må si jeg er enig, men norske rappere er jo gode de også :eek: Lars Vaular f. eks.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel, for å svare like diskriminerende som du kommer med dine poenger.

Da hadde han vel ikke rappet?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Er ikke en person som kan dømme rap så særlig bra, men helt ærlig så likte jeg teksten veldig godt, men på enkelte punkt så sleit jeg og høre hva som ble sunget. Men kan være at jeg sliter med og skjønne noen av ordene som ble brukt der :p
 

DeletedUser

Guest
Bra tekst og melodi.
Gjør vokalen klarere og få litt forandringer i låta så den ikke blir rett frem og firkantet, så vil dette bli veldig bra!

Keep it up! :)
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Likte sangen! Som de andre sier, litt klarere vokal og muligens litt forbedring av selve syngingen så ville alt hørt helt perfekt ut! Bortsett fra det så likte jeg sangen VELDIG godt! :D
 
Topp