Besvart Kriterier for stenging av en server og halvering av adelspriser

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jeg lurte på om noen ( les: PABben ) kunne oppgi kriteriene som må til for følgende;

  • Stenge en server for nye spillere ( må ikke misforstås med å avslutte en verden ).
  • Halvere prisen på myntene.
  • Halvere prisen på myntene for andre gang. Det vil si at de er nede på en fjerdedel av den opprinnelige prisen.

Er det slik at de første to punktene skje samtidig?

Dersom det ikke er noen helt spesifikke kriterier, som kanskje ikke ville være overraskende, hva kan vi få vite om hvordan slike avgjørelser fattes?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vil gjerne vite hva vår kjære grimlock ekskluderte også jeg.

Hva skal til for å avslutte en verden helt og holdent?

V6 skal vinne over V2!
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Nå hadde jeg ikke lyst til å ta opp det, i tilfelle noen fikk lyst til å prøve å tvangsavslutte V2 igjen :eek: Tviler ikke på at V6 blir avsluttet en god stund før V2, av en eller annen merkelig grunn.
 

DeletedUser

Guest
Eldre verdener burde bli stengt med en gang en ny verden åpner ettersom vi får nye verdener å sjeldent her på .no. Nye spillere vil bare bli demotiverte av å starte på eldre verdener med masse store byer rundt seg. Er bare idiotisk å spre nye spillere rundt når veksten på v7 er så lav. Jeg er på rimmen på v7 og har vært der i litt under en måned og har nå sånn 7k poeng. Alle som starter på v7 og spawner inærheten av meg vil få et tog på seg når de bikker 1-2k poeng. Hvis alle nye spillere startet på den nyeste verdenen derimot ville det være en grei vekst på v7 sånn at nye spillere faktisk vil ha en sjanse til å få oppleve spillet og få påvirket verdenens gang, sånn som det var i gamle dager på v1 og v2. BOL, SFF og alle de derre startet ganske seint når Core dominerte men klarte allikevel å bygge seg opp og restene av de stammene er vel nå blandt de aller mest dominerende nå. Det er helt umulig for en gjeng nybegynnere å gjøre det på v7 sånn som TW er i dag.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil gjerne ha halvert myntene på V1, sånn at jeg kan forsette min adling :) når jeg adler rundt 4-6byer hver dag.. så går gullmyntene i en kjedlig situasjon.. :mad:
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det finnes ingen faste kriterier for å stenge en server. Dette er noe som blir tatt opp i teamet og innogames
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hver verden og hvert marked er forskjellig. Det finnes alt for mange variabler å ta hensyn til for å sette faste kriterier for å stenge en verden. At en stamme har et overtak er noe som tas i betraktning, men vi har ingen fast prosentandel el.l. som fasit.
 
Topp