Kva innstillinger vil de ha på v4?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
OK, eg skal lage det litt meir strukturert. Eg kjem til å lage fleire trådar her, med kvart sitt spørsmål relatert til innstillingane. Trådane finn de her:

Hastighet
Smia
Paladin
Bueskyttere
Grense for antal stammemedlemmer
Nattbonus
Bonusbyer

Det er ikkje garantert at det alternativet som får flest stemmer blir den endelige innstillingen. Nokon av dei passar ikkje så veldig bra i hop, men eg skal prøve å følge det de stemmer på.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bah, jeg fikk ikke stemt. :p

Dette ønsker jeg:
- Ingen bueskyttere, kirker eller nattbonus.
- Grå byer vokser seg ganske store og fine, gjerne full størrelse.
- Bonusbyer må være med, helst superbonus.
- Paladin, helst med våpen. :cool:
- Stammegrene på ca. 40.
- Spillhastighet på 2, troppehastighet på 0,5.
- Adelsmenn kan ikke gå mer enn 58 timer og 20 minutter, og de krever gullmynter for å produseres.
- Ingen fake-limit. Man kan sende hva man vil som angrep, og så mye man vil av det.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
3
Kirken har vel de fleste sagt klart fra om, så det er stor sjanse for at den ikke blir noe av, men nattbonusen er jo et hett tema hvor folk er veldig uenig.
 

DeletedUser

Guest
Eg skumma gjennom dei første sidene i tråden for å finne ut kva det var uenighet om. Ser ut til at eg oversåg nattbonusen. Skal endre litt her og der.
 

DeletedUser

Guest
Kom på att jag glömde något
Självklart ska man inte kunna assistera utanför den egna stammen och man ska heller inte kunna anfalla stamkompisar precis som det är på svenska v4 där jag varit admin den senaste tiden
 

DeletedUser

Guest
Kom på att jag glömde något
Självklart ska man inte kunna assistera utanför den egna stammen och man ska heller inte kunna anfalla stamkompisar precis som det är på svenska v4 där jag varit admin den senaste tiden

Men vil det ha noko å sei i praksis?
Om det er ein familie stamme så er det vel berre å bytte stamme til den du skal støtte...
 

DeletedUser

Guest
Dette ønsker jeg:
- Ingen bueskyttere, kirker eller nattbonus. < Enig
- Grå byer vokser seg ganske store og fine, gjerne full størrelse. < Enig
- Bonusbyer må være med, helst superbonus. < Enig
- Paladin, helst med våpen. :cool: < Enig
- Stammegrene på ca. 40. < Enig
- Spillhastighet på 2, troppehastighet på 0,5. > Uenig
- Adelsmenn kan ikke gå mer enn 58 timer og 20 minutter, og de krever gullmynter for å produseres. < Enig
- Ingen fake-limit. Man kan sende hva man vil som angrep, og så mye man vil av det. < Veldig enig

Feel free to argue with me :)
 

DeletedUser

Guest
siden jeg bare digger grå by horing.. hvorfor iner stemming på hvor mye de kan vokse? mulig jeg er helt teit og dum nå.. men.. jeg vil ha gråbyer.. STORE gråbyer som jeg kan adle :D
 

DeletedUser

Guest
de kan vokse opp til 10k, vil ikke han noen 12k byer!!!!!!!1
 

DeletedUser

Guest
de kan vokse opp til 10k, vil ikke han noen 12k byer!!!!!!!1

12k er fint, om de bare blir 10k er de sikkert crappy oppgradert og du får ekstra arbeid med rivning og bygging... mye lettere med fullt oppgraderte byer som bare trenger rivning. :)
 

DeletedUser

Guest
12k er fint, om de bare blir 10k er de sikkert crappy oppgradert og du får ekstra arbeid med rivning og bygging... mye lettere med fullt oppgraderte byer som bare trenger rivning. :)

Jaja, sant, men har du 12k så må du rive nesten alt .. og det tar så lang tid :(
 

DeletedUser

Guest
Ja,en du kan ikke rive når lojalyteten er under 100 så da kan du bygge så lenge! :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp