Løynhalsen

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Løynhalsen ja.. Ja da snakker jeg om bobilen. Hadde respekt for deg i starten av verdnen, men nå er den virkelig helt borte.. Har skjedd tre ganger der du har løyet, jeg ignorerte det de to første gangene, men nå gikk det over stokk og staur..

Tar med en sitat fra forumet til -D- tror jeg? Er ikke sikker

Toniden skrev:
The Norgie skrev:
Faar si det samme her som hos de andre.. Setter lojalitet hoyt og sier ja under forbehold. De som naa kommer krypende tilbake boer vise hva de er verdt synes jeg..

Tror ikke det er noe problem med oss, vi har vist hva vi er verdt flere ganger. Det er mange andre i denne stammen som ikke har deltatt så mye som oss! Jeg kan forsvare [player]Lord Bobil[/player] i samme slengen, han hadde tilbud om å beholde alle byene sine om han bare gikk over til FIENDEN, men nei - det ville han ikke!

Dette er da en stor løyn til informasjon. Vi har fra dag 1 (da vi lagde stammen) Nektet å ta inn Bobilen, og at han går rundt og påstår at vi vil ha med han i stammen og tilbyr sånne tilbud er latterlig.

Løynene er som følger.

Husker ikke hva som var først men her kommer det iallefall.
1. Han påstod at han hadde en avtale med en av lederne i LF om at M.Yoda og han hadde en slags allianse (om jeg husker riktig) Og når Moa adlet en liten by fra han ble han sinna.

2. Han påstod at han hadde fått tilbud om å komme inn i stammen vår, men han avslo fordi (det var en eller annen grunn, gadd aldri å spørre fordi, ja jeg brydde meg ikke på det stadiet.)

3. Den som er sitert lengre oppe. En slik avtale er så jævli til bullshit som du får det. (beklager ordbruken)

Det videre er ikke løyner men dobbeltmoral og annet shit..

4. Han fikk med seg folk ut av KND, startet Papi og søkte om ally med oss for å redde seg selv (avslag)

5. Han søkte seg til LF og fikk avslag.

6. Han sier at alle i vår stamme ville ha han inn bortsett fra M.Yoda, som også ikke er rett, det var ingen såvidt jeg vet som ville ha han inn.

7. Som alle vet, han klaget på at vi forlot -D-, men da dobbeltmoral da han forlot -D- (sin egen stamme som han grunnla!!!) i fordel for KND for å så forlate de igjen i fordel for sin egen nye stamme Papi.

8. Hadde det ikke vert for han hadde ikke LF blitt grunnlagt, pga han ikke ville ha oss tilbake.

Jeg er faktisk ganske irritert atm når han kommer med sånne meningsløse løyner.. ser ikke helt poeget med disse løynene, men det er så sykt unødvendig.

Han bringer bare med seg trøbbel, deilig å se at han blir nedadlet.
 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
det er så morro at de var ene og alene han(og hans ultimatum) som var katalysatoren til oppstandelsen av LF, som i ettertid har vist seg å være hans største problem på denne verdenen (chuckle)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ikke noe nytt under solen her Thomas. De fleste begynner å se hvilken type han er.

Sitater fra skype;

[02:04:29] Tore Bobil: Jeg likte veldig godt alliansen
[02:04:40] Tore Bobil: Derfor jeg ikke joinet LF :p

Alliansen det er snakk om er F/D og Origin

[02:05:32] Tore Bobil: Hvorfor fikk jeg inv da?
[02:05:45] Kong Odd: sikkert fylla i såfall, det samme som når Bohic fikk ^^
[02:05:46] Tore Bobil: inv, jeg avslo, så erklærte dem krig :O

Nok engang - løgn.

[02:06:59] Tore Bobil: Eneste person som avslo meg var moa

[02:09:59] Tore Bobil: Men du tror meg ikke uansett odd, og jeg har kun såvet 1,5 timer i dag... Jeg er sliten, bedrugget (ikke edru/beruset) så jeg går heller å legger meg enn å diskutere med deg, har bedre ting å gjøre enn å bruke tid på deg
[02:10:01] Tore Bobil: Snx

Og der blokkerte han meg, etter at jeg til stadighet ba om bevis for det han sa. Kun Ally fikk lov å se bevisene.

Hva skal man si? Håper bare flere får øynene opp for løgnhalsen snart ^^

Er jo forresten gøy at en spiller som er så høy på seg selv (mener han er utrolig god) ikke en gang kan å snipe. Hvor mange ganger har han bedd om snipe-hjelp so far på v24? utrolig mange ganger.
 
Sist redigert:

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Litt morsom at bobilen tror han kan holde på å fore alle med alt dette bullshittet, uten at det kommer til å bite han i ræva senere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Først v21 bobil, nå v24? Klarer du virkelig ikke holde deg unna løgn og bedrag?

At folk kommer til å få tillitsvansker til deg er det ikke tvil om...

Prøv rent spill for en gangs skyld og bare spill spillet, kanskje det funker bedre enn å prøve å lure og tulle og tøyse å ja. Jeg vet ikke hva du driver med jeg..
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan være greit å ha 100% kontroll på ting før du henger ut en spiller

-A
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Ha full kontroll på ting? Kødder du eller? Når jeg kan ramse opp så mange ting som du har løyet over så er du ikke akuratt en ærlig person. Har bevis på at alt fra 1-6 + 8 er løyner du har foret stammen din med, mye har blitt pubelisert ovenfor også, du fikk avslag på både allianse og søknad hos stammen vår, det kan jeg på det ytterste bekrefte. Ingen i ledelsen har snakket om deg med en avtale om yoda, det kan jeg bekrefte. Ingen i ledelsen har hatt en avtale med deg som i pungt 3. Nummer 6 er bullshit, fordi jeg bland annet og resen av ledelsen var i mot at du skulle komme inn. Kan også bekrefte at det er din feil at LF ble startet (ettersom jeg er en av grunnleggerne). Også det som er igjen er pungt 7, og alle som står utenfor kan se at det er en stor dobbelmoral inne i bildet.

Vet ikke åssen du kan motbevise desse løynene her, kanskje du finner på flere løyner for å covre de opp ikke vet jeg. Men når så mange støtter meg i denne saken så kan jeg vell ikke gjøre annet enn å bekrefte at du er en løynhals.
Sorry A
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Om det er noe som er farlig nær mobbing her, så er det vell mitt utsagn angående cancel-snipe, så det skal jeg fjerne. Ellers er dette regelrett opplysninger om løgner som han selv har bedrevet.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
denne tråden er farlig nær mobbing...

Mobbing/lærepenge, hvilken detter den mest mot? Håper bobilen har lært av dette, slik at han ikke kommer med slike grove løyner igjen, og dekker over sannheten på denne måten. Vet ikke om det kan telles som konstruktiv kritikk engang :eek:
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
denne tråden er farlig nær mobbing...


Det er ikke annet enn at vi fører for lyset alt tullet Bobilen har drevet med på v24, det er ingen steder personangrep, annet enn å si at bobilen er en løgner(som backes opp med bevis og jeg vil dermed kalle det et saklig argument)
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
greit nok, men husk at ting kan oppfattes annerledes for den det skrives om, så hold det saklig og enkelt
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Alt er saklig så langt, og det som kunne oppfattes som mobbing er fjernet - og beklaget fra min side.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Bli lurt en gang, shame on him, bli lurt to ganger, shame on you. Sjekk v.21 forum. Samme tullet der.
 
Topp