Lady Ibex's liv og virke

DeletedUser

Guest
Takk for tiden her Lady Ibex, du har lært meg masse:
*Manipuler folk
*Tenk kun på seg selv
*Vær iljojal mot dine venner
*Mas høl i hue på folk til de (over)gir seg
*Ha dobbetlmoral
*Gi opp og slutt når de største mulighetene er der
*Vingle hit å dit med spredte valg


Bra oppsummert, det var jo så og si akkuratt det vi advarte ib-ledelsen om :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kathoga; I'm in awe <3 ekkelt bra beskrevet og sagt, rett og slett.
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være enn party pooper her!

Men Lady Ibex skal slutte og sier adjø til de spillerene hun har spillt mest med her inne på V1. Negativ propaganda er ekstra faktor på å "krige" mot fienden. Men det kommer ingenting godt ut av å skrive negativt piss når en person sier hun skal slutte.. Vis god øø.. god "twånd" =P å ønsk heller lykke til istede for å skrive masse kjipt.

Jeg vil uansett benytte anledningen til å si, Takk for kampen Ibex !!
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være enn party pooper her!

Men Lady Ibex skal slutte og sier adjø til de spillerene hun har spillt mest med her inne på V1. Negativ propaganda er ekstra faktor på å "krige" mot fienden. Men det kommer ingenting godt ut av å skrive negativt piss når en person sier hun skal slutte.. Vis god øø.. god "twånd" =P å ønsk heller lykke til istede for å skrive masse kjipt.

Jeg vil uansett benytte anledningen til å si, Takk for kampen Ibex !!

vi sier jo adjø vi og? og jeg var dessuten i overkant høflig;

"nyt den tw-løse tiden :)" ;p

forøvrig har jeg lært at når man skal avslutte en relasjon, så er det viktig å også lufte det negative som har vært. må nesten klandre bl.a. shulman og heap litt såfall. men jeg mener han har et poeng, jeg. jeg forstår hva du mener også, men jeg er bare ikke enig.. når en såpass profilert spiller legger ut en avskjedspost, så tror jeg faktisk at han eller hun er beredt på både positive og negative tilbakemeldinger, samt at han/hun tåler det. ellers ville de neppe tatt sjansen.. spesielt ikke når de innrømmer å ha vært midtpunkt for konflikter, samt er noget nedlatende mot folk i sin egen avskjedshilsen.
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være enn party pooper her!

Men Lady Ibex skal slutte og sier adjø til de spillerene hun har spillt mest med her inne på V1. Negativ propaganda er ekstra faktor på å "krige" mot fienden. Men det kommer ingenting godt ut av å skrive negativt piss når en person sier hun skal slutte.. Vis god øø.. god "twånd" =P å ønsk heller lykke til istede for å skrive masse kjipt.

Jeg vil uansett benytte anledningen til å si, Takk for kampen Ibex !!

Du vet hvordan du skal sjokkere meg....hahaha
Takk til deg også :)
 

DeletedUser

Guest
Bra oppsummert, det var jo så og si akkuratt det vi advarte ib-ledelsen om :rolleyes:

Ja, du kjenner jo meg like godt som presidenten i USA...hahaha
Og at du går på det andre skriver sier jo en del om deg.

Ønsker deg lykke til videre i hvertfall Xano :D
 

Karmany

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er synd att du slutter Lady.

Jeg har hørt mye bra om deg, men også mye som ikke er fullt så bra.
Jeg ønsker å tro på den delen som er bra.

Jeg har desverre ikke blitt så godt kjennt med deg, men du virker som en flott dame.

Håper du slår deg ned på en annen verden (om du ikke allerede spiller?)

Lykke til videre!
[K]armany, IBB
 

DeletedUser

Guest
Hei Ladyn... V1 var hyggelig med deg, men du syns ikke det med meg eller furu:mad:
 
Topp