DeletedUser
Guest
Det har gått rolig for seg gjennom de første, såkalte turbulente ukene på V4. Det har gått bedre enn jeg hadde regnet med. Trodde nå jeg skulle bli mye mer upopulær, men tydeligvis så går de fleste på defensiven så fort de får noe mot seg i nabolaget. TW er ikke et spill for folk som prøver å få Nobels fredspris, tydeligvis så er det spillere som tror de kan oppnå det.
Denne uken opplevde jeg første farms som prøvde å gjøre litt motstand. Speidet han og så 50 spyd der, sendte angrepet og plutselig hadde vedkommende fått backup i form av 50 øks. Kampen var lang og hard, men det gikk i mitt favær etter 12 timer på slagmarken. Håper endelig at farmen skjønte hintet og underkaster seg. Det vil si at vedkommende dedikerer sin TW tid ved å bare bygge varehus og ressursefelt, nettopp for å gi meg mer goodies...
Vi får se hvordan det går videre, ikke lenge til Katas-fasen nå, da skjer det ting...
Vel møtt til Diary part II
Husk: Kvalme er en fin ting
Denne uken opplevde jeg første farms som prøvde å gjøre litt motstand. Speidet han og så 50 spyd der, sendte angrepet og plutselig hadde vedkommende fått backup i form av 50 øks. Kampen var lang og hard, men det gikk i mitt favær etter 12 timer på slagmarken. Håper endelig at farmen skjønte hintet og underkaster seg. Det vil si at vedkommende dedikerer sin TW tid ved å bare bygge varehus og ressursefelt, nettopp for å gi meg mer goodies...
Vi får se hvordan det går videre, ikke lenge til Katas-fasen nå, da skjer det ting...
Vel møtt til Diary part II
Husk: Kvalme er en fin ting
Sist redigert av en moderator: