Lage kvalme Diary part I

DeletedUser

Guest
Det har gått rolig for seg gjennom de første, såkalte turbulente ukene på V4. Det har gått bedre enn jeg hadde regnet med. Trodde nå jeg skulle bli mye mer upopulær, men tydeligvis så går de fleste på defensiven så fort de får noe mot seg i nabolaget. TW er ikke et spill for folk som prøver å få Nobels fredspris, tydeligvis så er det spillere som tror de kan oppnå det.

Denne uken opplevde jeg første farms som prøvde å gjøre litt motstand. Speidet han og så 50 spyd der, sendte angrepet og plutselig hadde vedkommende fått backup i form av 50 øks. Kampen var lang og hard, men det gikk i mitt favær etter 12 timer på slagmarken. Håper endelig at farmen skjønte hintet og underkaster seg. Det vil si at vedkommende dedikerer sin TW tid ved å bare bygge varehus og ressursefelt, nettopp for å gi meg mer goodies...

Vi får se hvordan det går videre, ikke lenge til Katas-fasen nå, da skjer det ting...

Vel møtt til Diary part II

Husk: Kvalme er en fin ting;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
heldig du, min farm fikk støtte i form av ca. 150 spyd/sverd :(
 

DeletedUser

Guest
Det gjor våres farmer og, men forsjellen er at vi dreper troppene vi. =D
 

DeletedUser

Guest
Haha Shaman. Hatt samme problemet med en jeg og, fikk aldri inn noe ekstra støtte da.
Men trente opp egne tropper! :mad: Men med effektiv farming har det aldri blitt mer enn en Paladin på ham. :D

Du skulle havna ved siden av meg, ikke så mange andre som lager kvalme der! :rolleyes:

Det som er noe "pudding" er jo at du må lage ny tråd for hvert innlegg i selve "Lage kvalme Diary"'en! :p
 

DeletedUser

Guest
hysj på deg og vent til ODA scoren oppdateres, tror jeg skal hoppe litt oppover da ;)

Jeg ligger aldri på latsiden skal jeg si deg.. Jeg forer troppene mine min über cookies med sjokolade biter... Så blir de sterkere! :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg lager kvalme for andre, og det er egentlig ganske enkelt når jeg tenker meg om;)

Før du kan si at det ikke er vansklig må du definere hva som er "kvalme"! Gjør du ikke det kan det omfatte som mangt, og da også være en vrien ting å få til å lage. :rolleyes:
Men hvorvidt du tenker på annet enn å demotivere de som er i ditt nærområde med både aggresiv farming, for i realiteten er jo alle angrep så tidlig nesten bare farming, eller ved hjelp av skirftspåket betviler jeg.
Og dersom det da er disse 2 tingen du i hovedsak bedriver for å lage den påståtte "kvalmen" så burde ikke det være så vansklig for andre å oppnå å få til noe liknende. :eek:
Men dette avhenger jo også av hvem som er i nærheten av de som i likhet med deg ønsker å lage "kvalme", da andre i nærheten vil ha stor innvirkning på hvorvidt man kan kalle det enkelt eller vansklig å lage "kvalme". ;)
 
Topp