Besvart Lage private verdener

Vil du at man skal kunne lage private verdener?

  • Ja, absolutt!

    Stemmer: 16 53,3%
  • Ja.

    Stemmer: 4 13,3%
  • Nei.

    Stemmer: 1 3,3%
  • Nei, alldri!

    Stemmer: 9 30,0%

  • Totalt antall stemmer
    30

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Har prøvd det for en stund siden.
Hadde det da på engelsk som jeg er 99% sikkker på at finnes idag også.
Det er ikke noe vanskelig å endre på innstillinger når man bare ver hva man skal endre på.

MEN om du bare skal spille med venner, så blir det litt kjedelig.
Det har også en tendens til å lagge fælt om man spiller 3+ (regner med at det er avhengig av internettet), men det kan være pga nettet der og da jeg spilte.
Man kan også laste ned en bot for å spille mot den, men den er ikke akkurat veldig utviklet for å si det sånn.

Jeg kan se om jeg får lastet det ned i morgen for å så kunne hjelpe dere andre...
 

navn er for pyser

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
fant det ikke på engelsk, bare tysk.
er ikke akkurat en "racer" i tysk, så støtte på litt språklige problemer, men der er vel ingen sak for de som kan tysk?

Versjonen var i alle fall 1.4.3, men mener det går an å laste ned nyere.

for de som har lyst å prøve, så kan denne videoen være til hjelp. ( ikke min )

Link til videoen
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det er ok om man ordner det på f.eks et lan hjemme hos seg selv, hvor kun de som er i det huset får muligheten til å joine verden. Blir det andre utenom den internettkoblinga så er det ulovlig.

Er dette en tillatelse fra Innogames til å bruke TW-lan så lenge man bruker det bak et NAT?

Det er en stund siden jeg leste tysk lov, men jeg mener at følgene paragrafer i Deutsches Urheberrecht UrhG, §§ 7, 1, 2 UrhG gjør ethvert åndsverk skapt i Tyskland eiendom av skaperen. Ergo kan ikke Innogames gi tillatelse til bruk av åndsverket, uten at den originale skaperen blir akkreditert og samtykker. Jeg regner med Innogames har en avtale som gir dem eksklusiv rett til bruk av Tribal Wars med skaperen, men de vil ikke nødvendigvis kunne overføre rettighetene til noen andre. Hvis TW-lan regnes som "defacement" av originalverket vil skaperen av verket alltid ha rettigheter til å stoppe det. Jeg ville tolket TW-lan som "defacement" av originalverket, det er jo ikke i nærheten av like bra som ordentlig TW. Dessuten tror jeg ikke TW-lan akkrediterer orginalskaperen av verket.

Men da er jeg ikke en ekspert på den tyske åndsverksloven.
 

DeletedUser

Guest
Ergo kan ikke Innogames gi tillatelse til bruk av åndsverket, uten at den originale skaperen blir akkreditert og samtykker. Jeg regner med Innogames har en avtale som gir dem eksklusiv rett til bruk av Tribal Wars med skaperen, men de vil ikke nødvendigvis kunne overføre rettighetene til noen andre.

Hvis jeg ikke tar helt feil så ble InnoGames stiftet av de opprinnelige skaperne av TW. Det burde muligens fjerne problemstillingen.
 
Topp