Larsal i v3

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Lurer litt på hvordan det er mulig at larsal i v3 kan bruke så lite som 10 dager på å øke fra 300 til 1826 poeng uten at vi har adelsmenn tilgjengelig. Kan det være en multiaccount-spiller?
 

DeletedUser

Guest
Jaja, men da sover han aldrig fordi han er på hele dagen..
Hmm..Hva er det vi sier? Oja, seff. Han spiller 24/7 då:D

Men uansett, så vokser du ikke så mye over en natt, eller er det mulig uten multi?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja da, vet det..
Men må huske på at mangen farmer dem og blir tome på sikkert 3 angrep.
Ikke så lett då. Og nei det går ikke ann og vokse så fort over en natt fordi det tar mere og mere tid til å opradere tingene.
Og hvis du oppgraderer det som tar minst tid helle tiden, så får du ikke noke stort med poeng!
Eller det er hjalle fall det jeg mener.:confused:

-Joss
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Skal si deg en ting jeg Joss, dette er ingenting i forhold til de svette tyskerne. Selvfølgelig har han ikke 2 eller fler kontoer på verden 3. Og han har neppe blitt boosta (bli sent ressurser), fordi det går nemlig ikke så tidlig. Erfaring, farming blablabla er nøkkelen
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hjelper ikke å farme kontinuerlig når farmene på 86 poeng (de som er rundt han) produserer 50 res i timen.

Mulig han har fått hjelp i form av støtte for å slippe å bygge tropper eller noe.
 

DeletedUser

Guest
Går da fint an å bli boostet nå...

Uansett, farming er nøkkelen. Kun det.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, er klar over at farming er nøkkelen, men det hadde ikke godt så fort uansett, med mindre noken boooosta han...

-Joss
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Går da fint an å bli boostet nå...

Uansett, farming er nøkkelen. Kun det.

Gratis bytting er deaktivert akkurat nå
Internt i stammen vil handel bli aktivert på 05.02.2009 den 17:11.

Gratis sending av ressurser vil bli aktivert den 06.05.2009 på 18:11.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, er klar over at farming er nøkkelen, men det hadde ikke godt så fort uansett, med mindre noken boooosta han...

-Joss

Vel, det går så fort. Du kan jo eventuelt bare spørre Larsal?

Royal Flush: Den meldingen var så tåpelig at jeg ikke gidder å svare. Finn løsningen selv med litt eksperimentering i markedet :)
 
Reaksjonspoeng
3
Gratis bytting er deaktivert akkurat nå
Internt i stammen vil handel bli aktivert på 05.02.2009 den 17:11.

Gratis sending av ressurser vil bli aktivert den 06.05.2009 på 18:11.

Det går ann å bytte ressurser i forholdet 1:10000:eek:

Det går an å få støtte og derfor ikke fokusere på tropper.

Det går ann å få folk til å cleare alt rundt degså du får en hel del nye farmer uten å jobbe for det.
Og alt dette kan gå ann med en multiaccount. Men jeg tror han bare jobber litt for de poengene.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Vel, det går så fort. Du kan jo eventuelt bare spørre Larsal?

Royal Flush: Den meldingen var så tåpelig at jeg ikke gidder å svare. Finn løsningen selv med litt eksperimentering i markedet :)

Jeg vet hva du mener, men det er ulovlig... Ihvertfall på .net
 

DeletedUser

Guest
Men hvis han har fått støtte, hvordan kan han da ha klart å farme, når man ikke har tropp:confused:
 

GloriousNoR

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bullshit at du trenger boost for å avansere så fort.. (min forige setning kunne lett missforståes ser jeg nå)

Jeg henger muligens litt etter på fyren min på v3. men har hatt konstant bygging 24/7 siste dagene, og farmer som bare helvette med mine 250 lett kavaleri:p

I tilegg har jeg nesten ikke farms kortere unna enn 1 time med lett kav..
Hadde jeg virkelig ønsket å bygge ut HQ og alt annet som gir poeng så til de grader hadde jeg sikkert loggi topp 5 også.. men det er ikke interesangt for øyeblikket.

Poenget er: ligger du bra til med farms, og du KAN å farme, da er det ingen problem:)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Godt å se at folket begyner å forstå hva jeg spør om:)
Selv mener jeg at det er multi:cool:

Men det skal vi nok få finne ut på snart, skal sette opp angrep på han og se hva som skjer:rolleyes:

-Joss
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp