Latterlig forumsmoderatorer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg laget en fin propagandatråd i går. Nå er den stengt, kan noen fra dette latterlige forumet fortelle meg hvorfor den er stengt? Utrolig å stenge tråder uten å gi en grunn til stengingen.

Dette spillets totalopplevelse blir bare værre og værre...
 

DeletedUser

Guest
Fordi det var en latterlig tråd, uten noen grunn til å fortsette, når det bare kom latterlige argumenter fra deg.
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg laget en fin propagandatråd i går. Nå er den stengt, kan noen fra dette latterlige forumet fortelle meg hvorfor den er stengt? Utrolig å stenge tråder uten å gi en grunn til stengingen.

Dette spillets totalopplevelse blir bare værre og værre...

Kanskje fordi... det ble diskutert langt utover hva førsteposten skulle tilsi:confused:
 

DeletedUser

Guest
Og denne spammes ned av andre enn moderatorer...

God kveld og natt. Ta dere en bolle.
 
Reaksjonspoeng
1
Mest sannsynligvis fordi alt som skjedde i den var at folk motsa deg og du skjelte dem ut for det. Er enig i at det var rart at det ikke kom noen begrunnelse for stengingen, men for en gangs skyld er jeg enig i moderatorens avgjørelse der.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har et problem med modereringen i et underforum eller forumet generellt ikke lag en tråd om dette. Kontakt en moderator med ditt problem og vi vil gjøre vårt beste på å forklare årsaken og rette på dette dersom det er et eksisterende problem. Å lage tråder om slikt skader både dere spillere og teamet generellt sett og vil ikke føre til noe konstruktivt.

Der brøt du en av reglene. Du har nå blitt verdig en infraction. Kanskje de stengte tråden fordi du ikke ville innse at du hadde tatt feil? Jeg tror heller ikke denne hører hjemme på Politikk og Propaganda.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jeg laget en fin propagandatråd i går. Nå er den stengt, kan noen fra dette latterlige forumet fortelle meg hvorfor den er stengt? Utrolig å stenge tråder uten å gi en grunn til stengingen.

Dette spillets totalopplevelse blir bare værre og værre...

Du kom med en, ja god diskutabel tråd igår. Derimot når du ble sagt imot av diverse spillere her så mente du at dem ikke hadde noe med tråden å gjøre. Du valgte også å ignorere det flere av oss sa om at dette allerede hadde blitt diskutert og endt opp med flersidig men major side at "gråbyer" er bra på v3.

Vi kom også med fakta hvorfor dette var bra, men du forsatte med ditt å mene at vi ikke hadde noe i tråden å gjøre. Hvis du mener at vi ikke har noe med dette å gjøre så må du gjøre følgende:

  1. Forlate stammen din
  2. Lage egen stamme
  3. Dele et forum med -=SR=- og LnD
  4. Lage en post om følgende tema der

Men jeg tviler sterkt på at LnD og -=SR=- gidder å diskutere det med deg.

Du ble også motbevist at LnD hadde noblet så mye gråbyer som du påsto og til ditt forsvar ignorerte du bevisene og mente posterne ikke hadde mye med saken å gjøre (enda en gang).

Det å angripe en forum mod for å valgt å stenge en meningløs tråd er en latterlig handling av deg og ender opp med infraction. Jeg ønsker deg lykke til ingame og lykke til med å klare å bli værende på dette (hva du kaller) "latterlige" forumet.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk aldri anledning til å svare på dagens aktivitet når det endelig kom noe fornuftig.

SR prøver å prate med meg ganske ofte på PM. Men det kommer så mye dårlig norsk at jeg holder meg unna den konversasjonen.

Tråden jeg laget var intet brudd på noen regler, at enkelte drar ut topic og ikke skjønner hva som er problemet er ikke min feil. Crackentah var en av de få som skjønte saken og kommenterte de riktige tingene. Resten av spammerne kom jo med svada.

Folk er uenige med meg ofte og må gjerne være det, men spamming og usaklig sitering av ovenstående innlegg er jo mye værre enn at jeg rakker ned på de som herper en tråd. :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er vel noe vi ikke liker, jeg stengte den tråden fordi den gikk for langt.
Det å starte en tråd om hvorfor en tråd ble stengt er unødvendig.
Stenger denne nå, for det er ingen vits å diskutere videre på dette emnet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp