Lavmål?

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Til svar på det siste: Jeg hadde ikke forventet noe mindre. Vi har fra dag en fisket frem en posisjon der vi står alene, og det gjør vi - vi står veldig alene. Nå skal det sies at jeg skrev en hel post med ren ironi, og for å skape sarkasmen i innlegget ble dette en faktor for å lage et bilde av situasjonen på HP. Dere er størst, det er et faktum. Dere er flest, det er også fakta. Vi har gått til angrep på Reggae, men aldri TTB. Jeg skjønner hvorfor dere allierer dere med TTB, selvfølgelig, men jeg syns det er feigt - samtidig morsomt. Jeg tror ikke dere hadde trengt TTB for å klare å gi oss motstand, og om dere mener dere trenger de i en krig mot oss, tar jeg det som at dere ser på oss som gode. Dere presset oss forsåvidt i et hjørne ved å samarbeide med TTB. Vi er er klart mindretall i kvantitet, og det er jo klart at det ikke er en mulighet at topp tre samarbeider - som vil si at vi ble "etterlatt i stikken" ved deres samarbeid. Det var hvertfall dette jeg ønsket å illustrere på sarkastisk vis.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Til svar på det siste: Jeg hadde ikke forventet noe mindre. Vi har fra dag en fisket frem en posisjon der vi står alene, og det gjør vi - vi står veldig alene. Nå skal det sies at jeg skrev en hel post med ren ironi, og for å skape sarkasmen i innlegget ble dette en faktor for å lage et bilde av situasjonen på HP. Dere er størst, det er et faktum. Dere er flest, det er også fakta. Vi har gått til angrep på Reggae, men aldri TTB. Jeg skjønner hvorfor dere allierer dere med TTB, selvfølgelig, men jeg syns det er feigt - samtidig morsomt. Jeg tror ikke dere hadde trengt TTB for å klare å gi oss motstand, og om dere mener dere trenger de i en krig mot oss, tar jeg det som at dere ser på oss som gode. Dere presset oss forsåvidt i et hjørne ved å samarbeide med TTB. Vi er er klart mindretall i kvantitet, og det er jo klart at det ikke er en mulighet at topp tre samarbeider - som vil si at vi ble "etterlatt i stikken" ved deres samarbeid. Det var hvertfall dette jeg ønsket å illustrere på sarkastisk vis.

Din sarkasme kom veldig fint frem, underholdene (nod)

Men ser ikke helt hvordan feighet kommer inn i bildet. Så vidt jeg har skjønt har dere ganske tidlig erklært at dere ville kjøre solo, og dermed ikke inngå samarbeide med andre stammer. At de to største stammer går sammen, for å gå mot dem som blir ansett som den største trussel, kommer vel ikke som noen overraskelse.....men feigt, nei. Jeg ville ta det som et kompliment at vi tok det valget vi gjorde.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
[15:02:59] Magnus: Egt så sku dem vinne alene
[15:03:07] Magnus: men dem ville ha med noen andre og
[15:03:15] Simen/Mrzhalt: hah
[15:03:39] Simen/Mrzhalt: De har blitt for cocky
[15:03:53] Magnus: dem vinner jo
[15:04:11] Simen/Mrzhalt: Ikke nå

You reap what you sow.

Credz for at dere prøver å vinne verden alene, jeg vet at dere er veldig flinke på den kontoen å ønsker motstand!

[23:20:08] Ruben Brustad: Si til stammen din at de som tar meg skal få 200pp.

Men det går en grense på hvor mye dere kan gjøre med 1 konto, hadde alle som spilte i Wysos. spilt alene uten dualer hadde det nok blitt litt annerledes ? Når det gjelder spion tror jeg fortsatt det er noen i Wysos. som står bak, men det er vi vel ferdig å diskutere? propaganda som hisser dere virkelig i opp er koslig!

Når det er sagt har jeg veldig stor respekt for både Ruben & Jørn da jeg syns dere er kjerne karer.
 

leonerdo da winchy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
jeg har liten tiltro at Ruben ville synket så lavt som å spionere på andre. Dette er utvilsomt bare oppsinn som blir brukt mot whysose for å gi dem et dårlig rykte på serveren. selvfølgelig skal man legge skylden på en en av de andre stammene som kan utgjøre en trussel, whysose er jo en gjeng med rutinerte og dyktige spillere, og da er det en selvfølge at det er dem som står bak?

rent oppsinn, synd dette Ruben.
 
Topp