LDa erklærer krig på....

DeletedUser

Guest
Merc har gått Waaaaaaaaaaay over kanten!

Nå er det krig, nå er det seier, nå har Leiesoldaten (Mercenary) gjort enda et feiltrinn.

ar119409977249447.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oioioi. Er ikke LDR og LDa en familiestamme? Ettersom Merc har erklært krig på LDR for en stund siden så...er dette rart? Kan dere erklære krig på de som erklærte krig på dere?
 

DeletedUser

Guest
Merc har gått Waaaaaaaaaaay over kanten!

Nå er det krig, nå er det seier, nå har Leiesoldatene (Mercenary) gjort enda et feiltrinn.

Ånei....nå er vi(Merc) fortapt!

(Ironisk ment i tilfelle noen ikke skjønte det)

Hva er det som har gått over kanten da?

Og det er Mercenaries ikke Mercenary forresten..


Zarazel: enig at det høres litt rart ut ja...
 

DeletedUser

Guest
Oioioi. Er ikke LDR og LDa en familiestamme? Ettersom Merc har erklært krig på LDR for en stund siden så...er dette rart? Kan dere erklære krig på de som erklærte krig på dere?

Vi er ikke en hvilken som helst familiestamme.

Ånei....nå er vi(Merc) fortapt!

(Ironisk ment i tilfelle noen ikke skjønte det)

Hva er det som har gått over kanten da?

Og det er Mercenaries ikke Mercenary forresten..


Zarazel: enig at det høres litt rart ut ja...


Mercenaries = Flertall

Mercenary = Entall
 

DeletedUser

Guest
Åja, dere er det bare i navnet?:p

Et akademi er ikke det samme som en ''sister tribe'' , akademiet rekrutterer og lærer opp nye medlemmer som deretter blir med i hovedstammen (LDr) , vi styrer vår diplomati sjøl, men hører også på LDr.
 

lolmaster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mercenaries tar imot utfordringen.

hmm, har dere en grunn for krigsærklæringen, eller synes dere vi trengte en lærepenge?
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
synes da det er ganske tåpelig å erklære krig så tidlig i spillet... hva skal denne krigen bestå av da? den ene farmraiden etter den andre?

jaja, bare bruk troppene deres, mer enn ressurser er det jo ikke å vinne... Jeg foretrekker foreløpig å finne ressursene mine på en litt anderledes måte, og med minst mulig tap fra min side... funker bra det...
 

DeletedUser

Guest
synes da det er ganske tåpelig å erklære krig så tidlig i spillet... hva skal denne krigen bestå av da? den ene farmraiden etter den andre?

jaja, bare bruk troppene deres, mer enn ressurser er det jo ikke å vinne... Jeg foretrekker foreløpig å finne ressursene mine på en litt anderledes måte, og med minst mulig tap fra min side... funker bra det...

Kjære deg.

Det er bedre å angripe tilbake enn å se på de angriper deg.
 

frish

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjære deg.

Det er bedre å angripe tilbake enn å se på de angriper deg.

det er bare noe du tror... ;)
og jeg snakket ikke om å ikke slå tilbake når de angriper deg, snakket bare om at en stammekrig er utrolig tåpelig så tidlig i spillet da ingen kan adle landsbyer ennå...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

For det første så kan du jo starte med den posten jeg postet i går, der Merc truer våre medlemmer.

For det andre har Merc angrepet oss flere ganger.

Trodde du nettop sa isted dere ikke var vilken som helst famelie tribe. For dt jeg kan huske var at vi sente de meldingene til LDr ikke LDa;)

Trur jeg har skjønt kordan akedemi fungere. LDr fikk ikke plass til alle noobsa i en stamme så du laget en akemedi for og få plass til resten;) Du fikk iallefall en velfortjent plass der;)
 

DeletedUser

Guest
Trodde du nettop sa isted dere ikke var vilken som helst famelie tribe. For dt jeg kan huske var at vi sente de meldingene til LDr ikke LDa;)

Så hvorfor inni H****** fikk vårt medlem Chauz den meldingen da?
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Noen bestemte seg vel og sende den til dokk å da;) dere er jo famelie tribe.
 

DrFeelGod

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Litt offff-topic

Litt sånn of-topic:

Så hvorfor inni H****** fikk vårt medlem Chauz den meldingen da?

Nå er det strengt tatt ikke nødvendig med så mange asterisker (jokertegn). Alle med litt datakunnskap vet jo at * står for hvilket som helst tegn, uansett hvor mange tegn det dreier seg om. Jeg tror nok du mente H??????

Å bruke ordet gamperæva kan vel med fordel brukes i stedet for ovennevnte lokasjon og hvis det blir litt kraftig språkbruk for folk sør for Sinsenkrysset, så kan man bruke ordet hestestump, selv om det blir litt for tamt for en som har har valfartet innom blå rock, paletten og peacock i sine yngre dager.
 
Topp