Ledelsene i topp 20 stammer i verden 1.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Her vil eg at alle som er i ledelsen i topp 20 stammer og som er i verden 1, skal diskutere med værandre på en fin og høffelig måte:) (ingen banning, dissing osv).

her skal dere diskutere alt mellom krig til vannmelon:D
 

DeletedUser

Guest
at ledelsene i de forskjelige stammene kan snakke fint i lag uten "banning og dising" på en høfelig måte.
 

DeletedUser

Guest
vet ikke, jeg gjeter at det er for å bli bedere kjent:eek: vi må vell vente til sindick logger på for å finne svaret på det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil ikke prate høfflig jeg vil banne så det ryker
 

DeletedUser

Guest
Før folk begynner å snakke "høfelig" isammen så er det en ting jeg vil ha klart. Blir det betegnet som spam hvis noen "ikke-ledere" skriver her :confused:
 

DeletedUser

Guest
det eg vil her er at alle lederene i topp 20 stammer på verden 1 eller i ledelsene skal diskutere krigen, med værandre osv uten å lage noe stot bråk av det... bli mere kjent med værandre, og skaffe mere respekt for værandre:)
 

DeletedUser

Guest
det eg vil her er at alle lederene i topp 20 stammer på verden 1 eller i ledelsene skal diskutere krigen, med værandre osv uten å lage noe stot bråk av det... bli mere kjent med værandre, og skaffe mere respekt for værandre:)

Vi må jo lage bråk det er jo hele tingen med forumet det:D
 

DeletedUser

Guest
vis du er så i mot dene tråden så kan du lage en egen der det bare er bråk.

men siden vi skal diskutere krigen her så vill jeg si at vi i K102NY kommer ikke til å si noe eller delta i dene krigen så lenge det er sån det er nå.
 

DeletedUser

Guest
For en gangs skyld en fin tråd på forumet hvor hele poenget er at man ikke skal snakke dritt til hverandre.. Også er det eneste dere snakker om å krangle med hverandre? XP Tror ikke helt tråden fungerer som den skal.. ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp