Leggetider =P

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Nok et dumt forslag fra min side! :rolleyes:
Men til dere som har lyst, kan legge inn en post der man for eksempel sier god natt, eller sier en god natt hilsen når man legger seg om kvelden/ natten! :p Å da du sender den inn, ser vi alle naturligvis når du legger deg ;)

(Kanskje jeg har sett for mye av "Disney channel" :S Er blitt litt vant med å ha en søster som bare vil se på barnetv =P Å da kommer stadig "keiseren Kusko" opp! Så et vanlig sitat fra Isma er: Det er GENIALT, GENIALT, GENIALT! hehe :D:D:D)
 

DeletedUser

Guest
God natt då. Jag ska gå och sova nu.

PS. Hannah Montana FTW :D
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nok et dumt forslag fra min side! :rolleyes:
Men til dere som har lyst, kan legge inn en post der man for eksempel sier god natt, eller sier en god natt hilsen når man legger seg om kvelden/ natten! :p Å da du sender den inn, ser vi alle naturligvis når du legger deg ;)

(Kanskje jeg har sett for mye av "Disney channel" :S Er blitt litt vant med å ha en søster som bare vil se på barnetv =P Å da kommer stadig "keiseren Kusko" opp! Så et vanlig sitat fra Isma er: Det er GENIALT, GENIALT, GENIALT! hehe:D:D)


Glimrende ide,nå kan jeg se når mine potensielle mål legger seg for kvelden...

dette forslaget støtter jeg.:D
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
hehe, Hanna Montana ;) =D

Men natten kaller til meg også! Ønsker alle en god natt, og sov godt! =D

Takker for støtten jannas666!!! =)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg legger meg ikke
Sånt må du ikke spøke om i gamerwurlds. Hørt om Whoopin? Han var online døgnet rundt, tok seg bare noen små hønelurer på en halvtime av og til om dagen i begynnelsen av w15.net ._.
 

DeletedUser

Guest
Han ble kicket fra 24/7 for å være for lite online. Det var derfor jeg ble kicket og.
 

DeletedUser

Guest
Jeg køddet ._.
Jeg aner heller ikke hva som skjedde med Whoppe, men han har 0 pts nå.
 

DeletedUser

Guest
Legge tid.. o_o skole om 7 timer og 45 minutter.. Guten Nacht.:eek:
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Legger meg som regel tidelig, men må jo være litt uthvilt til morgendagen! ;) Ønsker alle igjen en god natt, og sov godt! :D
 

nissemann200

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg sover nesten ikke, etter at jeg begynte med tw. Har bærbar pc på nattbordet, og gløtter med øynene hvert kvarter i løpet av natten for å sjekke statusen. Derfor kan jeg plyndre så mye som jeg gjør...

(Enig med Jannas666 i at det er idiotisk å gi mine fiender innsikt i min døgnrytme - jeg har forresten 16.000 soldater og alle paladinvåpnene, men ikke akademi)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jaja! Får ta mine kvelslige ord: Har sagt det før, og sier det igjen =P Ønsker alle en god natt, og sov godt! :p ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sover nesten ikke, etter at jeg begynte med tw. Har bærbar pc på nattbordet, og gløtter med øynene hvert kvarter i løpet av natten for å sjekke statusen. Derfor kan jeg plyndre så mye som jeg gjør...

(Enig med Jannas666 i at det er idiotisk å gi mine fiender innsikt i min døgnrytme - jeg har forresten 16.000 soldater og alle paladinvåpnene, men ikke akademi)

I påsken satt jeg oppe til 4 ;)
Spilte Dam over MSN og farmet litt:)
 

stein905

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jaja, kan vel ikke si jeg er så trøtt.. =P Men skal til å legge meg snart! =)
Ønsker alle en god natt, og sov godt!!! ;) :D
 
Topp