Life N Death

DeletedUser

Guest
Life N Death

Vi har dessverre vært mye diskrè. Det er ikke så mange som vet hvem vi er.
Vi var [R], men det gikk dårlig. Stammen ble slettet, og flere av de beste lagde en ny stamme, Life N Death.
Vi er en såkalt "underdog" stamme.
Vi er ganske innesperret av SR som har gjort at vår vekst ikke har økt like mye som den burde.

Vi skal nå skjerpe oss. Vi skal IKKE i krig med SR for de som trodde det.
Vi er i krig med BoS ja. Men vi er ikke dem som er størst aktive mot dem. Ikke kommer vi til å være det heller.

Vi vil fjerne de inaktive medlemmene i stammen. Minke litt i medlemmer.
Vi vil fortsatt rekrutere, men dette vil være etter gode spillere som ligger bra ann og har bra lokalisering.
Altså, veldig få som kommer inn.
Vi skal nå prøve å komme oss opp på rank 5 +.


Dette er bare litt info fra Life N Death.


Mvh, leder av Life N Death - Spider Pig.


lifendeath.jpg
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi er ganske innesperret av SR som har gjort at vår vekst ikke har økt like mye som den burde.

Vi skal nå skjerpe oss. Vi skal IKKE i krig med SR for de som trodde det.

Haha redd for og gå imot SR ell?

Skjønner det ikke. Om SR er problemetet til veksten hvorfor gjør dere ikke noe med det?

Å gå offentlig på forumet å fortelle alle at dere skal innadle inaktive medlemmer er unødvendig.
 

DeletedUser

Guest
Hele posten var vel unødvendig.
Men. Det er ikke vi som har klaget på at folk ikke vet nok om LnD?
Forumet er dødt anyways. Uansett hva folk legger ut, kommer klager. Ikke rart folk ikke gidder å legge ut ting...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har helt rett Pig, det kommet shait uansett. Men det ene spørmålet er jo faktisk litt intressant, hvorfor ikke gå mot det som faktisk hemmer veksten deres?
 

DeletedUser

Guest
Men det ene spørmålet er jo faktisk litt intressant, hvorfor ikke gå mot det som faktisk hemmer veksten deres?

Ikke alle spørsmål har et svar. Men, tiden vil vise hva som skjer.
Nå er det jo BoS som er hovedmålet til alle.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ikke alle spørsmål har et svar. Men, tiden vil vise hva som skjer.
Nå er det jo BoS som er hovedmålet til alle.
Og derfor kan dere ikke gå til krig mot SR? Man trenger ikke gjøre alt det andre gjør, eller det andre sier en skal gjøre. :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke alle spørsmål har et svar. Men, tiden vil vise hva som skjer.
Nå er det jo BoS som er hovedmålet til alle.



Fair enough ;)

Ja sant det. Synes den er litt fin jeg. Alle erklærer krig mot bos, det gis jo tross alt creds å være i mot BoS. Og selv om man ikke gjør så mye ut av seg så har man ihvertfall erklært krig så man har bevist at man er en av gjengen ;).

Dette var siktet generelt, ikke deg personlig
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er vel sånn det er : )

Vi har hatt BoS og andre stammer på fiendelista over lengre tid. Så vi var vel en av de første som gikk imot dem. Ikke at vi har kriget hardt mot dem. Akkurat...
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er vel sånn det er : )

Vi har hatt BoS og andre stammer på fiendelista over lengre tid. Så vi var vel en av de første som gikk imot dem. Ikke at vi har kriget hardt mot dem. Akkurat...

Dere var den andre stammen som aktivt gikk imot BoS, etter Yakuza. Og det skal dere ha credz for. Vært en god støttespiller når ting så som brunest ut i K44:)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer til dere alle. Men dette var ikke en konkurranse i "hvem hadde bos som fiender først".
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg var honour, så slutta jeg, og deretter fikk jeg rollover, slutta igjen, så spilte en annen en veldig lang stund på rollover, og nå spiller jeg igjen.
 
Topp