Liverpool-supporter?

DeletedUser

Guest
Syns synd på alle Liverpool fans... Å se favorittlaget sitt rykke ned vil vel ødelegge humøret deres i uker? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Bare synd de ikke vil rykke ned nå som de mest sannsynlig får nye eiere som sletter all gjeld,
utvider Anfield/bygger ny stadion og finansierer spillere ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er da forståelig.... Hvem vil bruke stooore penger på et nedrykkslag? :cool:
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det er da forståelig.... Hvem vil bruke stooore penger på et nedrykkslag? :cool:

Nå er vel Hicks en av eierne av Liverpool pr dags dato.
Så han ville vel solgt, om det var et nedrykkslag.

Samtidig kan det vel nevnes at Roy Hodgson har en klausul som sier at han ikke må trene Liverpool, hvis ikke klubben blir solgt :p
 

DeletedUser

Guest
nå er vel hicks en av eierne av liverpool pr dags dato.
Så han ville vel solgt, om det var et nedrykkslag.

Samtidig kan det vel nevnes at roy hodgson har en klausul som sier at han ikke må trene liverpool, hvis ikke klubben blir solgt :p

hicks <3
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Sagaen om Liverpool FC fortsatte idag, da nyheten om at klubben allikevel risikerer ni poengs trekk hvis holdingselskapet til Liverpool går til administrasjon neste uke. Hvis Liverpool da altså ikke får NESV som nye eiere neste uke, og med andre ord fullført innen fristen 15.oktober vil Liverpool FC offisielt gå til administrasjon – og klubben ilagt 9 poeng trekk.

Det går rykter om at RBS (Royal Bank of Scotland) truer med å la klubben gå til administrasjon neste uke, om Geroge Gillett & Tom Hicks fortsetter å blokkere et salg.

Det kom tidligere indikasjoner på at Premier League ikke ville ilegge klubben et slik trekk, men pipen har dessverre fått en annen låt nå….

Positive er at går klubben til administrasjon så er ihvertfall eierne borte uansett – og ikke har vi så mange poeng å skilte med heller (6) – og heldigvis 31 kamper igjen – men hvis ikke spillet bedrer seg raskt på banen vil vi for alvor faktisk befinne oss i en nedrykkskamp – for første gang på 57 år…

Lagene under Liverpool på tabellen Wolves & West Ham har pr. idag 5 poeng…. :(
 

thebigbang

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er da forståelig.... Hvem vil bruke stooore penger på et nedrykkslag? :cool:

Jeg ville kjøpt pool om jeg hadde pengene - selv om jeg er Unitedfrelst.

Hvorfor? Det er av den enkle grunn at jeg håper og tror at Pool vil løfte seg litt i løpet av årene. Hodgson kom inn på et alt for sent tidspunkt, og fikk ikke nokk tid. LFC er et såpass stort lag, med relativ stor innflytelse internasjonalt. LFC har holdt seg lenge i den øvre eliten innen Engelsk fotball. Klubber tjener sykt på drakt/supporterutstyr salg. Slik som United tjener penger i Sør-Korea pga. Ji-sung Park. Så og si alle Sør-Koreanere som har interesse i internasjonal fotball vet hvem Ji-sung Park er, ergo de heier på Manchester United og kjøper en masse utstyr. Slik som Normenn og Solskjær, jeg kjøper United utstyr den dag i dag, og Solskjær hadde en viss innflytelse på at jeg ble Manchester United supporter.

Jeg vil avslutte med å si lykke til denne sesongen. Det av to grunner. Det første er at dere trenger det og den andre er at jeg vil savne å knuse dere om dere rykker ned. Alltid noe magisk over erkerival kampene mellom United og pool.

Lykke til, måtte dere få en god sesong sett gjennom deres øyne (Alså, ikke gjennom mine, for der betyr god seier i PL)
 

DeletedUser

Guest
Klokka er 14:03.

Mill Financial fikk avslag på eiertest. Mill Financial skal ha kontaktet Premier League i går, for å ta eiertesten og bli godkjent som mulige klubbeiere av Liverpool FC. Premier League nektet å la dem gjennomgå testen uten godkjennelse fra Liverpools styre!

Les mer på www.liverpool.no. Eller følg diskusjonen i Spirit Of Shankly.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bekreftet: Liverpool FC solgt til NESV

Liverpool FC bekrefter i en pressemelding at klubben nå er solgt til New England Sports Ventures for £300M. All oppkjøpsgjeld er fjernet.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Er det bra eller dårlig?

For enhver L`pool-supporter er dette kjempegode nyheter.
Dvs at all gjeld hos Liverpool er slettet, og man starter på nytt med blanke ark og nye eiere, som kanskje er villig til å invistere en krone eller 2 på forsterkninger.....
 

DeletedUser

Guest
Virker som om det skal bli en god vinter for Liverpool, gleder meg til januar vinduet, for å se om de mener alvor! :)

Uansett, gratulerer 'Pool fans!

Eieren til NESV uttalte også; "Vi er her for å vinne titler."
 

DeletedUser

Guest
Bah, enda en deprimerende kamp i dag. Lucas er helt utrolig dårlig :( Han slår så dårlige pasninger, at selv med støttepasninger så mister vi ballen 2-3 trekk senere fordi folk ikke får ballen under kontroll.. :( Joe Cole eier jo ikke innsats.
 

DeletedUser

Guest
Ble spesielt skuffet av Joe Cole idag. Han klarte ikke å holde ballen i visse situasjoner, og klarte ikke å løfte ballen og slå ett ordentlig innlegg.
Og som du sier, Lucas Leiva. Bort med han! Sett heller inn Jovanović!
 

DeletedUser

Guest
uPs BoLd L0cK oN (Forsøker å trekke nye medlemmer ved å skrive dataisk)!

Ville bare minne Liverpool-supportere på at det fremdeles er plass igjen i Tribal Wars' største og mest aktive supportergruppe; Spirit Of Shankly. Meld deg/dere inn - NÅ!

LIVERPOOL - chelskiy (kl. 17, norsk tid) YNWA
 
Topp