Lord Savyer bruker opp nukene!

DeletedUser

Guest
Hvorfor ellers ville han ha laget denne posten?

Som ett siste forsøk på å få oppmerksomhet på forumet...

Han spiller andre verdener tror jeg, så han bryr seg nok ikke om "siste forsøk".

Dette er nok heller tråd for å latterliggjøre LAW, med tanke på at de bruker nukene sine på en nytatt gråby med moral, istedet for å starte en offansiv mot spilleren, da de hadde fått mye mer ut av nukene.

I dette tilfellet må jeg si at LAW har bæsjet på leggen i fornuftig bruk av tropper.
 

rasha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hvorfor ellers ville han ha laget denne posten?

Som ett siste forsøk på å få oppmerksomhet på forumet...

Vel, jeg har ikke hatt noen adelsmenn på vei mot mine byer fra fiendlige spillere, kun 4-5 byer ble kryssadlet av stamme medlemmer, men det teller ikke siden noen gjorde den tabben å claime byene etter meg og tenkte alt var okey ;(

Jeg kommer ikke til å grine for at jeg kanskje blir nedadlet, og posten ble ikke laget for at jeg skulle få litt oppmerksomhet før jeg ble adlet bort. Lang i fra.
Men jeg synes det er latterlig at folk rett og slett blir sur, og "håner" meg pga denne forumstråden og min, må bare si det, geniale adling.

Til lorden: Husker du at en av barbarbyene fikk et angrep mot seg, og ingen av dine 136 øksemenn døde? Det var vel kanskje da du burde tatt et hint ..:cool:
 
Sist redigert:

rasha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3


Hæh? norsk pliz ?:confused:

Vel det var noen øksemenn i en barbarby rett ved deg som jeg speidet, for å se at du ikke hadde satt forsvar der, slik at noen ikke kunne adle den rett foran nesa på deg.

Det var nok dine øksemenn som var der pga at byen ble adlet noen timer etter. Men du burde vel kanskje adlet de andre byene også slik at du kunne forhindret dette.

Men husker du da noen andre WP spillere adlet en slik grå. Du brukete noen nukes på dem og?

Jeg ser at dere i LAW har fått satt en mindre spiller på saken med å fjerne troppene i Helvettes byen. Det var ganske "smartt" det.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Wow, dette her var et sykt kjedelig og barnslig topic. "Yey for meg, jeg får angrep på en by jeg har stacket!!"
Herregud da gutt, hvem er det som ikke har stacket en by de har fått angrep mot? Voks opp/få deg et liv/gjør noe man faktisk kan skryte av.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke første gang Sayver bruker opp nukes på en stacka nyadla gråby.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wow, dette her var et sykt kjedelig og barnslig topic. "Yey for meg, jeg får angrep på en by jeg har stacket!!"
Herregud da gutt, hvem er det som ikke har stacket en by de har fått angrep mot? Voks opp/få deg et liv/gjør noe man faktisk kan skryte av.

Det er jo kult å fortelle alle andre hvorfor ODD'en plutselig vokser ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Go Rasha !!

Trur ikke at tema var at han kunne stacke en by ^^, men heller at LAW spillere var villig til å gjøre et slikt stønt.

Men til lykke med din tilværelse på v2, verden hvor du "give a shit" :)
 
Sist redigert:
Topp