Lurer på en ting.

hunter83

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvorfor virker det som om det er altfor mange personer med titler i stammer som er ganske så innaktive.?

Var mer fart da folk spilte i Verden3 og 4.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, dessverre. Men denne verdenen er nok ikke dominert av så mange som satser fult ut. Da vi på Ekans fikk den starten som vi gjorde ga en opp. Om det er ledere i stammer som er inaktive du sikter til kan dette være en bit av saken; At de rett og slett ikke gidder å dy til full motstand. Er nok også en del som halvsatser da det ikke er den samme motivasjonen i å komme på rank 1 da det for mange ser svært vanskelig ut, mens andre spiller helt ut for å ta meg vekk fra gullstolen jeg sitter på i dette øyeblikk
 

hunter83

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ser den ja...

Men er jo vanskelig å kom seg inn i en stamme som faktisk prøver på noe. Jeg er ikke den mest akytive jeg heller. Men spiller jo mye, og håper på å knuse andre folk.
Men som sagt, vanskelig å finne seg en go stamme som man trives i.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, dessverre. Men denne verdenen er nok ikke dominert av så mange som satser fult ut. Da vi på Ekans fikk den starten som vi gjorde ga en opp. Om det er ledere i stammer som er inaktive du sikter til kan dette være en bit av saken; At de rett og slett ikke gidder å dy til full motstand. Er nok også en del som halvsatser da det ikke er den samme motivasjonen i å komme på rank 1 da det for mange ser svært vanskelig ut, mens andre spiller helt ut for å ta meg vekk fra gullstolen jeg sitter på i dette øyeblikk

Var vel i utgangspunktet Morten som spanderte og ikke deg? Kom ikke du i etterkant?

Alle spiller ikke for å komme på rank 1, men heller for det sosiale aspektet da.
Ut i fra hvordan du formulerer deg så spiller ikke Morten lengre?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Du har nok rett i det meste. Det er helt rett at Morten spanderte PK og at jeg kom inn i etterkant. Derimot hvordan du klarer å få det til at jeg spiller alene på kontoen forstår jeg ikke. Jeg skrev at vi på Ekans fikk en god start, som etter min mening vil si at både jeg og Morten som duals har fått en god start. Såvidt jeg ser er det eneste stedet jeg sier noe om hvem som spiller der, og da jeg bruker vi er det vel ganske klart at det ikke bare er meg? :)
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Du har nok rett i det meste. Det er helt rett at Morten spanderte PK og at jeg kom inn i etterkant. Derimot hvordan du klarer å få det til at jeg spiller alene på kontoen forstår jeg ikke. Jeg skrev at vi på Ekans fikk en god start, som etter min mening vil si at både jeg og Morten som duals har fått en god start. Såvidt jeg ser er det eneste stedet jeg sier noe om hvem som spiller der, og da jeg bruker vi er det vel ganske klart at det ikke bare er meg? :)

Uthever det som fikk meg til å spørre meg selv: Hvor er Morten :cry:

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, dessverre. Men denne verdenen er nok ikke dominert av så mange som satser fult ut. Da vi på Ekans fikk den starten som vi gjorde ga en opp. Om det er ledere i stammer som er inaktive du sikter til kan dette være en bit av saken; At de rett og slett ikke gidder å dy til full motstand. Er nok også en del som halvsatser da det ikke er den samme motivasjonen i å komme på rank 1 da det for mange ser svært vanskelig ut, mens andre spiller helt ut for å ta "MEG" vekk fra gullstolen "JEG" sitter på i dette øyeblikk
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hehe, er nok bare det at jeg sitter på gullstolen mens Morten sitter på fanget. Han henger da med :)
 
Topp