Manchester United!

DeletedUser

Guest
Uansett. TS må ha et argument om hvorfor de er så gode. Hvis man skal være pirkete må Darkplayer ha et motargument, eller så regnes det som usaklig.
 

DeletedUser

Guest
Manchester United eier alt og alle!

Bare se på kampen i går der Liverpool tapte mot chelsea! Looser!:p
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Eller så beviser det at chelsea er gode.

Fotball baserer seg på mye flaks og tilfeldigheter. Alt baserer seg på flaks og tilfeldigheter.
 

DeletedUser

Guest
Manchester United eier alt og alle!

Bare se på kampen i går der Liverpool tapte mot chelsea! Looser!:p

JadaJada Liverpool suger..

Men slo ikke Liverpool Manu?

Så da må jo de suge noe inn i rasshullet?
 

DeletedUser

Guest
Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Manu (og brann)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QFT! 6 tegn
 

DeletedUser

Guest
*dette er min personlige mening og har ikke noe med min stilling som CM å gjøre!*

Alle som skriver manu burde seriøst få seg et ballespark! det heter Manchester United eller Man Utd. Lær dere hva som skjedde i tyskland med en stk flyulykke takk!

(Og ja jeg er Manchester United fan!)

/rant off
 
Reaksjonspoeng
1
*dette er min personlige mening og har ikke noe med min stilling som CM å gjøre!*

Alle som skriver manu burde seriøst få seg et ballespark! det heter Manchester United eller Man Utd. Lær dere hva som skjedde i tyskland med en stk flyulykke takk!

(Og ja jeg er Manchester United fan!)

/rant off

Før pleide jeg å skrive "manu" for å irritere United-fans, men nå har de begynt å skrive det selv.

Det betyr faktisk gjødsel på et eller annet språk, har glemt hvilket :p
 

DeletedUser

Guest
Personlig liker jeg ikke folk som sier "United" ettersom det er endel lag som heter ettellerannet United. F.eks. Leeds United.
 

DeletedUser

Guest
*dette er min personlige mening og har ikke noe med min stilling som CM å gjøre!*

Alle som skriver manu burde seriøst få seg et ballespark! det heter Manchester United eller Man Utd. Lær dere hva som skjedde i tyskland med en stk flyulykke takk!

(Og ja jeg er Manchester United fan!)

/rant off

Trodde du heia på Roma jeg.
Siden nicket ditt er "Totti" ;)

Men alle som har greie på fotball vet at Real Madrid, Juventus og litt RBK eier! <3
 

DeletedUser

Guest
Trodde du heia på Roma jeg.
Siden nicket ditt er "Totti" ;)

Men alle som har greie på fotball vet at Real Madrid, Juventus og litt RBK eier! <3

Æsj, ikke bare poster du "<3" men du liker sånne ekle lag.
 
Topp