Duplikat Mapper i FA

DeletedUser

Guest
Jeg har et lite problem i FA når jeg farmer og jeg tror rett og slett at problemet kan løses om det hadde vært mulig å få innført enkle grupper/mapper i FA.
Jeg kan forklare problemet mitt, så blir det sikkert enklere å forstå:

Jeg har nå to clustere jeg ønsker å farme med. Disse er selvfølgelig et stykke unna hverandre. Hvis jeg har dte åpent for at alle farmerapporter skal vises på FA vil jeg da få de fleste rapportene fra hovedclusteret og rundt der, men jeg vil også få rapporter fra de andre clusteret som da er milevis unna. Da er det fort å blingse og sende mot en som er langt unna uten og legge merke til det. Eneste måten å løse dette på slik jeg ser det e å huke av for "vis kun angrep fra denne landsbyen", men jeg mener at dette vil være ganske tungvint fordi jeg da må sende mot de samme byene fra de samme byene. Og om jeg sa mister et nuke eller deler av et nuke vil det være en del av disse byene som da ikke vil bli farmet. Jeg ønsker å kunne angripe fritt alle gråbyene jeg farmer fra alle mine byer som jeg ønsker å farme ifra.

Disse mappene vil også kunne brukes på andre måter, som kan feks være å sortere hvilke byer som gir deg mye ressurser fra hvert angrep eller hvilke byer som har mur.
Så med mindre noen har en annen måte å løse mitt problem på, ønsker jeg da å legge til mapper/grupper i FA. Det burde være så enkelt som at man kan huke av rapportene nedover FA-siden og at det legges til en valgknapp nederst man kan velge flytt eller slett i stedet for alle kryssene som er nedover siden. Og evt en bekreftelsesboks ofr å slette rapportene om dette er nødvendig.
 
Topp