Videresendt, Inno Markering av favoritter på kartet

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kartet er en fantastisk ressurs i Tribal Wars, men det er en ting jeg savner litt - bedre markering på kartet. Om man enkelt ønsker å markere en gruppe byer man skal gjøre/har gjort noe med på kartet, har man egentlig bare ett alternativ og det er fargelegging. Det er dog en meget tidkrevende prosess hvor du først må åpne hver by, så velge markere på kartet i menyen, så velge en gruppe for markering, så komme tilbake til kartet sentrert på byen du er i, og så finne seg tilbake til hvor man var på kartet.

Har du da 200 byer du skal markere, tar det tid.

Mitt forslag er at favoritt-funksjonen for landsbyer også markeres på kartet, slik at man kan forbli på kartet og vokse litt opp fra fargeleggingsalderen. En enkel stjerne, slik som hengelåsen indikererer reservasjoner, ville vært veldig kjekt. Favoritter er som den kartkjente vet, alt et alternativ i landsbymenyen som kommer opp på kartet. Kartet har i dag mange tilpassingsmuligheter som jeg tror mange setter svært stor pris på, så det kunne også vært et alternativ å ha en egen innstilling for hvorvidt man ønsker denne foreslåtte funksjonen aktivert på kartet.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp