Mass Rename scripts

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Denne har sikkert vært opp før, men tar det opp uansett.

Jeg kunne ønsket at by-rename scripts kunne vært godkjent. Sparer deg uffattelig mye tid når man skal omorganisere byene i cluster etc. ...


Kode:
javascript:var%20text='[B]//A\\ Eksempel[/B]';var%20doc=document;if(window.frames.length%3E0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i%3Cinputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;if(index%3C100)inputs[i].value+=%220%22;if(index%3C10)inputs[i].value+=%220%22;inputs[i].value+=index+%22%20%22;inputs[i+1].click();index++;}}end();

Denne er den jeg liker best. Den setter tallene bak navnet på byen, slik at man lettere kan dele opp i cluster og grupper. Eksempel: //A\\ Eksempel 001 ; //A\\ Eksempel 002 ;//A\\ Eksempel 003 ...

Kode:
javascript:var%20text='[B]Eksempel 2[/B]';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value="";if(index<100)inputs[i].value+="0";if(index<10)inputs[i].value+="0";inputs[i].value+=index%20+%20"%20";inputs[i].value+=text;inputs[i+1].click();index++;}}end();

Dette er vell en av den vanligste. Nummererer byene ved å sette tallene foran navnet. Eksempel: 001 Eksempel 2 ; 002 Eksempel 2 ; 003 Eksempel 2 ...

Kode:
javascript:var%20text='[B]Eksempel[/B]';var%20doc=document;if(window.frames.length>0)doc=window.main.document;var%20inputs=doc.getElementsByTagName('input');for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs[i].id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs[i].value=text;inputs[i+1].click();}}end();

Denne renamer alle byene om til det du skriver inn. Eksempel: Eksempel ; Eksempel ; Eksempel ...


[Fins flere også, men gidder ikke å hoste opp alle. Disse er de mest vanlige og enkle som jeg hadde satt stor pris på om de kunne vært godkjent <3
 

DeletedUser

Guest
Noen som har linken til .net siden der alle renamescsriptene ligger? Godkjenn ale i samme slengen, sier nå jeg;)
 

DeletedUser

Guest
I det første eksempelet, kan man ha noe annet enn //A\\, //B\\ osv, f.eks [A], osv. ?
 

DeletedUser

Guest
I det første eksempelet, kan man ha noe annet enn //A\\, //B\\ osv, f.eks [A], osv. ?


Ja, putt inn "ost" om du vill.

Noen som har linken til .net siden der alle renamescsriptene ligger? Godkjenn ale i samme slengen, sier nå jeg

Ye why not :p Men jeg tror jeg hentet en her fra .se eller no sånt.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte vad ni har för policy angående scripten här på .no men eftersom de är tillåtna på andra servers borde de också vara det här
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det noen som har tro på at noen skript kommer til å godkjennes?

Vi har jo så strenge regler på det punktet at det nesten er umulig å få slikt godkjent og uansett vil det ta kanskje 2-3 år? :p
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært fint, men blir nok ikke godtatt. De godtar ingen scripts.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi få dette godkjent snarest? :confused:

Dette scriptet er helt harmløst, det gjør ingen ting annet enn å hjelpe oss spillere å spare tid.
 

DeletedUser

Guest
Det kommer til å bli mange script godkjennt, hvis jeg har forstått dette riktig. La nå moderatorene jobbe med saken, ikke mas, ting tar lengre tid da.

(Hørte dere det? Trym var fornuftig!!)
 

DeletedUser

Guest
Det kommer til å bli mange script godkjennt, hvis jeg har forstått dette riktig. La nå moderatorene jobbe med saken, ikke mas, ting tar lengre tid da.

(Hørte dere det? Trym var fornuftig!!)

Hva er det å jobbe med på denne her? Er det ikke bare å godkjenne den? :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp