Finnes allerede Masserekruttering

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Dette vil først være et spørsmål, for så å bli et forslag hvis det ikke allerede finnes. Derfor plasser jeg det i dette forumet.

Jeg har fylt inn X antall tropper i masserekruttering-malen som nå er integrert i spillet. Tidligere, da jeg har brukt script, har ikke spillet satt inn flere tropper etter at landsbyen har fått rekruttert så mange som jeg har gitt kommando om. Problemet mitt nå er at spillet fremdeles rekrutterer tropper, selv om den har passert kommandoen min for lenge siden, og det virker ikke som om den har tenkt til å slutte.

Spørsmålet mitt er da; hva gjør jeg feil? Hvis jeg ikke gjør noe feil, kan vi innføre det sånn at det stopper å produsere tropper etter at den har produsert så mange som det har blitt gitt beskjed om, selv om er plass til flere tropper?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du bruker antakeligvis Sett inn tropper knappen. Da prøver den å sette inn det du ber om hver bidige gang. Dersom du heller bruker Sett inn verdier knappen vil den ikke fortsette å øke etter at det du ber om har blitt produsert.

De norske navnene gir egentlig ikke så mye forskjell. De tilsvarende engelske navnene Insert troops og Insert the difference er noe mer forklarende.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
hvilken "button" bruker du? Min erfaring er at man alltid skal bruke "Sett inn verdier", da fyller den ikke inn for mye tropper.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Aha, da er det faktisk jeg som har gjort feil. Hvem hadde trodd det...?

Jeg trykker på sett inn tropper, før jeg trykker på rekrutter. Men da skal jeg prøve å trykke på sett inn verdier fra nå av.
Jeg ønsker meg uansett nye navn på disse knappene..
 
Topp