Videresendt, Inno Maxgrense på enkelte pp-funksjoner

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Derfor jeg ikke finner noe travian noe interessant.

Backtime er da ikke noe stress i det hele tatt. Man klarer da fint det på egen hånd ;)

Uhm, med den funksjonen blir backtimes verdiløs.

For å svare kort på denne (siden jeg har spilte litt travian). Funksjonen man kan kjøpe (gullklubb?) for 50 "gullmynter" gjorde at den dodget HVIS OG BARE HVIS det ikke var NOEN tilbakekommende tropper ti sekunder før angrepet traff. Mao vil backtimes være langt fra unødvendig, med mindre backtimen er 10 sekunder bak cleareren.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Mao vil backtimes være langt fra unødvendig, med mindre backtimen er 10 sekunder bak cleareren.
Virker jo som en ganske grei funksjon å implementere da. Selvfølgelig hadde det vært best å ikke ha den i utgangspunktet, men nu fremstår den nu ikke som helst idiotisk, i alle fall.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Vil gjøre dodging utrolig lett (autododger) og fakes nesten unødvendig.

Mtp på at jeg aldri har hatt gullklubb (tror egt det heter Plus-konto), så vet jeg ingen av kravene for at funksjonen skal funke. Noe av det mer idiotiske jeg har sett på Travian er at du kan velge mellom å plyndre og å angripe normalt. Hahahaha.

The Troop Hide function, only available on servers that started as Travian 3.6, provides automatic troop dodging. The feature is found at the bottom of the Gold Club tab of the Rally Point, simply click "Show evasion settings". There, you may select the villages where the dodge is active and the maximum number of dodges your troops will execute. An inbound attack will trigger the dodge, troops will leave at the moment of the attack, returning 180 seconds later. Troops must be home for at least 10 seconds to qualify for the dodge, though once dodges start, they will continue to dodge, uncatchable, unless the dodge limit is reached.
 
Sist redigert:
Topp