Medaljer

DeletedUser

Guest
Å snakke om medaljer er vel on topic det? Det er jo derfor V5 var nede i dag.

forresten, gjelder medaljene liksom fra i dag da eller? for jeg har da ranet til meg mye mer en 10k ressurser:confused:

Ja, jeg tror det gjelder fra i dag av.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det mp være kun i dag. Men telles liksom hvis du får 5k tre 5k jern og 5k leire som 15k
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
medaljer!? pokker hvor fjollete da! Hadde det nå vært noen fine stjerner eller noe, men dette var skuffende greier...
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ok?
men hav er bra med dem da? ikke ser dem kule ut, ikke gir dem verken bonus eller noe. Derimot så avslører dem en hel del info om deg som spiller...
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
ok?
men hav er bra med dem da? ikke ser dem kule ut, ikke gir dem verken bonus eller noe. Derimot så avslører dem en hel del info om deg som spiller...

Vi beveger oss langt over mot et nytt tema, nå... men hvis vi offisielt sier at dette nå handler om medaljer (kan jeg gjøre det? :p ) så gjør det jo ingenting. Hah! Lurt.

Uansett, medaljer er fint dersom man har mange av dem. For eksempel for oss på Yoshi-kontoen som nå ligger an til å bli "Dagens Plyndrer" for andre dag på rad er jo det en fin ting å skryte av :)

Dessuten er det fancy :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg redigerer overskriften til medaljer nå, så kan dere snakke så mye dere vil om medaljer.
 

DeletedUser

Guest
Medaljer er jo akkurat som Achievements/Trophies på Xbox 360/PS3, eller OD om dere vil. Det er bare noe du kan skryte av, men jeg synes det er kult.
 

DeletedUser

Guest
Er vel på tide med en liten liste

Rangering Navn Poeng
1 Tha N0ob 17
2 pilletrille 15 :cool:
3 Skjult av spilleren 13
4 Skjult av spilleren 13
5 Lamps 12
6 jeg3rjan 11
7 khaos 11
8 Skjult av spilleren 11
9 Skjult av spilleren 10
10 Skjult av spilleren 10
11 Point Taken. 10
12 Skjult av spilleren 10
13 Skjult av spilleren 9
14 Skjult av spilleren 9
15 176-176 9
16 baddaydaddy 9
17 Skjult av spilleren 8
18 Skjult av spilleren 8
19 Skjult av spilleren 8
20 Tore Tøff 8

Hvem skjuler seg bak innstillingene om å ikke vise medaljer? Og har de som ikke skjuler det virkelig fortjent det?
Diskuter :)
 

DeletedUser

Guest
Går jo også ann å skjule medaljene, så de ikke sier så mye om deg som spiller ;)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja så absolutt. Kan både snu positivt i med deg eller brått negativt :rolleyes:

Spørs åssen man tolker'e da.
 
Topp